torsdag 19. mai 2011

Korsett, Glansdagen Og Tannverk

I dag dumpet enda et gammelt korsett jeg hadde bestillt ned i postkassen og dette er nesten enda vakrere enn det første. Jeg snek meg bort til naboen og fant en liten del av en gammel vegg og vips så ble det fotosession i utestua gitt:)
Jeg vet at det er overflod av syriner på nesten alle innleggene mine om dagen men jeg MÅ bare...sesongen er straks over og disse bildene skal minne meg om duften helt frem til neste år!

Jeg fikk jammen kjøpt meg billett til Glansdagen i går også og gleder meg noe aldeles!...synes det er utrolig bra av NIB jentene (som jeg regner med er travle nok fra før) å stelle i stand noe slikt som dette for at vi skal treffes og bli bedre kjent:)
Håper det er mange som kommer og jeg er sikker på at dette blir et heidundranes kalas;)
Jeg så også at det er satt i gang en foto-konkurranse i forbindelse med alt dette og gevinsten er et supert kamera med objektiver og det hele!
Man skal sende inn et interiørbilde man er skikkelig fornøyd med, men plutselig er jeg helt blank!
Kameraet mitt er så dårlig så jeg kjenner jeg har skikkelig lyst til å komme opp med noe "genialt" *ler*, men når man begynner å titte på sitt eget verk med et kritisk blikk så blir jo alt feil...har enda litt tid heldigvis:)

Jeg har hatt fri i dag og sol har det også vært, men en litt sår hals plager meg...tannlegetime i morgen hjelper jo heller ikke på humøret, men kanskje alt blir bedre i morgen?
Jeg tror det;)











28 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

Wonderful photos!!!!

Hugs, Ingrid

Duften av roser sa...

Nei-hei! så du mener at bildene dine ikke er bra nok? Hmmmmm, snuppa!!! Ta en liten titt til!!!! Du har nydelige motiver, med noe rått, noe romantisk, litt pasteller, noe nytt og noe gammelt. Du har kontraster, og jeg elsker bildene dine!!!! Selvfølgelig, de er jo ikke overbelyste, de er heller ikke tomme og minimalistiske. Men de er ekte og nydelige. Det er en smaksak akkurat det med bilder, og det er mote at det skal være hvitt, tomt og ingenting på bildene. Hva slags kamera har du? Klemz Grethe

Dronninghuset sa...

du har det så flott....!!!!!
sukk!!! ;-))
flott uteplass...

ha en fin kveld,
klem Tove

Hulda sa...

Så herlig uteplassen din er. :) Likte veldig godt de gamle klærne du har hengt opp. Har også et uterom innlegg i dag. :) Vi har gjort bruk av gamle gulvbord.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Fantastsik herlige bilder.. :) Vakkert med syrin...Love it! :)
Så vakkert korsett! Heldig er du som er kommet over noe så vakkert!

Lykke til hos tannlegen i morgen, snuppa!
Klem til deg fra meg i Svingen!

Bente sa...

Nydelige bilder. Herlig med syriner i mengder.

Ha en fin kveld

Maris gyngestol sa...

Kjempe skjønt korsett, og nydelige bilder! Blir alltid så glad av å lese bloggen din, for bildene dine er så utrolig flotte og hjemmet ditt så gjennomført! Liker det!! :)

Ha en fin kveld!
-Mari

liven sa...

Herlige bilder Hanne!!
skjønner at du blir kritisk til bildene dine...men her er jo et hav å bilder å sende inn!
Jeg plantet syriner for et par år siden...men må være gnien med å plukke for blomstringen er jo ikke akkurat rik enda!
Nå står der hvite avleggere i en bøtte ute....må få de i jorden!
Stilig korsett...så flott å henge til pynt!
Lykke til hos tannlegen...og etter det er det jo helg :o)

ha en fin kveld

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Du har jo å masse lekkert og ta bilder av:)
Fikk enndelig tak i syriner i dag:)
ha en kos kveld..
klemklem

mamma i nord sa...

Du har det så fint, og masse nydelige bilder har du også.

Jeg digger disse korsettene dine, og lurer veldig på hva DU SØKER ETTER FOR Å FINNE DISSE.

Ønsker meg veldig både gammel korsett og nattkjole, men har ikke klart å finne ennå.

Nå er det snart helg, så jeg ønsker deg en fin, fin helg.

Lindas Lille Leilighet sa...

Kjempefint korsett:) Og du har jo såå mange fine bilder, tror ikke det skal være noe problem å finne ett som du kan sende inn;)

klem

Bettum Villa sa...

Det blir aldri for mye syriner! Skulle ønske jeg hadde slike selv i området, men dengang ei. Derfor nyter jeg synet av dine.
Morsomt å høre at du skal på glansdagene. Jeg skal dessverre ikke, men gleder meg til å høre om begivenheten fra alle kanter.
Håper du har en fin fin kveld (og uke)

Klem Madelén

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Du har de vakreste bilder med motiv som jeg elsker. Sikkert ikke noen bombe at jeg liker stilen din. Når det kommer til NIB, så har det vært så mange dråper ang. stil der inne at ved siste konkuranse så rant det over for meg. Ok! det var jo bare Vik og Walsøs smak det da. Men der var ingen av mine favoritter (deriblant deg) som kom med i finalen, og jeg klarte ikke å holde meg, så for første gang har jeg lagt igjen en sur kommentar i blogglandia:)) Det var litt kjekkere før når det var oss bloggerne og lerserne som stemte fram vinnerne;) Disse premiesponserne får jo nokk omtale uansett syns jeg, og har ikke noe behov for å vite hva de sysn er finest. Vik og Walsø eller Halvor Bakke har aldrig hatt samme smak som meg;)
Men jeg er ikke verre enn at jeg har sendt inn et bilde. Et skikkelig romantisk, nostalgisk et. Hihi:)
Nydelig korsett, og syriner får vi aldrig for mye av. Bare kjør på. Mine er ikke i nærheten at å ha sprunget ut enda.
Må du ha en herlig helg.
Klem:)

Alven sa...

Hei :-)

SÅ vakkert!! Du har det helt nydelig :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken vacker korsett, och så härliga bilder du tagit. Du har alldeles för många bra bilder och välja mellan, därför har du svårt och välja tror jag. Den från badrummet med syrenerna i förra inlägget kan du vinna med! Så jättefint med dina stora buketter, så härliga bilder.
Hoppas det går bra hos tandläkaren idag.
Kramar
AnnaMaria

Tessi sa...

For noen utrolig lekre bilder!! :)

x tessi

http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

Hummerogkannarifugl sa...

Sååå nyyydelig.
Anki

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

Hva kan man si?
Dette er jo bare utrolig vakkert!
Elsker de lilla innlslagene!
Tenk å ha det såå fint :P

dagdrømmeren sa...

oi, for en fantastisk skjønn uteplass! Romantisk og vakkert, er det!
Masse lykke til i konkurransen. Klem Tonje

Elisabeths idyll. sa...

Wow!!

Anonym sa...

Dette var lekkert!!Lykke til hos NIB:)

-Jeanette-(mi casa es su casa)

Eldrid sa...

Dette var virkelig lekkert...s[ mange fine detaljer hjemme hos deg...flink ta bilder er du også..liker lyset..og hvordan du har en fin mix av duse pasteller sammen med litt røffe gjenstander..rett og slett delikat
:)
Eldrid

gode grunner sa...

Du har så utrolig koselig uteplass, full av nydelige detaljer! Liker!
Og når det gjelder bilder til konkurransen, så må du ha nok å velge mellom -du tar jo så fine bilder! Men jeg skjønner hva du mener med at det er vanskelig å plukke blandt sine egne.. Jeg skal også på glansdagen. Det blir nok knall :)
God ny uke til deg!
klem fra Hedda

"En Vintage Drøm" sa...

Super herlig uteplass, hadde jeg bare hadde hatt det halvparten så skjønt!! :D Håper du vinner konkurransen! Elsker denne blonde/rusjer/emaljer gamle stilen..! Ønsker deg en god uke..

Landlige Hjem sa...

En dröm å titte innom - gratulerer masse!! ,) Så herliiig!!
Vi ses på Glansdagen!!
Nyt kvelden!!
Sommerklemmen fra meg,
Anki

Et hus i en hage sa...

Gratulerer! Så fantastisk flott du har det!! Jeg har stemt på deg!! Ingen over, ingen under, ingen ved siden av.. Gleder meg til flere bilder;)
Klem Tone-C

Eldrid sa...

GRATTIS!!!Helt nydelig somsagt!!!
:)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ååå,nydelige bilder...Helt utrolig vakkert hos deg!! Flott inspirasjon for meg som skal snart få ny veranda..Gleder meg:))