onsdag 12. oktober 2011

En Kort Snutt I Dag...

...skulle vært i dusjen nå for det er ettermiddag/kveldsvakt på meg i dag.
Ikke har jeg all verdens nytt å berette heller, men jeg har prøvd meg på litt forandringer i kosekroken min oppe som fikk lide under garasjesalget, det meste som stod der oppe ble solgt.
Men hva gjør vel det når man har nye fotogene Tolix-stoler i hus?
Kirkestaken er fra HouseDoctor, men jeg ønsker meg veldig en gammel en....de er så vakre! Ellers er det gamle overlaken og andre tekstiler som står for effektene her oppe i skrivende stund :) 


Som sagt litt jobbing på meg nå men ønsker alle som titter innom en strålende dag!









13 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Flotte bilder av en superduper koselig kosekrok:)
Ønsker deg en fin dag på jobben, og en finfin høstuke:)

Klem Marianne

-Mia- sa...

Fine bilder og noen fine stoler du har fått deg!! :-) Tenker du er fornøyd nå ja!! :-) Ha en fin dag! KLEM

Tinas vita bo sa...

Häääärliga bilder!!

Kram Tina

mamma i nord sa...

Nydelige bilder, og stolene er jo helt suveren.

Ønsker deg en god vakt, som du sikkert er i gang med nå.

Klem Tanja

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
det er viktig at ting sirkulerer,og at andre kan nyte godt av tingene og:)
kos deg
klemklem

Johanna Stålros sa...

Underbara bilder- byrån är så fin! Kram Johanna

staudecafeen sa...

skønne billeder:) Anne Gine

Grip dagen sa...

Stemningsfulle og flotte bilder. Men den stolen tar jo kaka, da. Nydelig.
Jeg har høstferie men har kommet litt i julemodus i steden for... Nynner på santa lucia og føler meg litt rar. Har lagt ut julebilder i flere timer nå, det er nok derfor.
Nå trenger jeg å avreagerer litt...
Klem Marit

G:a Affären sa...

Så härliga bilder, och språk; kosekrok, undrar vad det betyder....
Jag ser och förstår att du är glad över dina snygga Tolixstolar, vem slulle inte vara det?
Kram på Dig
/Cia

weisser traum sa...

oh sooooo schöne bilder.
der stuhl ist ein traum.
wünsch dir einen kuscheligen tag.
sei lieb gegrüsst daniela

Nina sa...

Nydelig bilder, åhhh så flotte stoler...sukk

Guttemamma sa...

Snuppelura!!
Stolen er jo virkelig sikkert et RØDT flagg for unge lovende Bakke,men vi andre ELSKER slike!!
Har du ennå ikke blitt bedt til Norefjell...??
klem♥

Mailinn`s interiørblogg sa...

For en nyydelig blogg du har=) Har sittet og lest og kost meg i timesvis;) Tror jeg havnet over bloggen din for lenge siden da vi selv drev og rastaurerte huset vårt. Syntes det var så greit og lese om andre sine oppussingserfaringer. Men jeg fant deg aldri igjen,Inntill nå;) Har også blogg nå, så da legger jeg meg til som følger så jeg kan komme tilbake til deg=) ha en fin mandag. klem ifra meg..