tirsdag 15. november 2011

Førjulstreff for Halden-bloggere!



AnetteSusanne og jeg skynder oss å invitere til et hyggelig førjulstreff for alle interiørbloggere som bor i Halden; søndag 27.november. Vi møtes i gågaten kl.14.00 hos Alle Tiders, hvor Susanne kan friste med 25% rabatt på hele butikken! 
Etter det går vi i samlet tropp til meg som ble det letteste:-bor jo i sentrum;) Så er du en Halden-basert interiørblogger så håper vi du har tid og anledning til å komme og at vi kan bli litt bedre kjent!  

Det er også mange utenfor Halden som har meldt interesse for å komme, men siden vi er nye på å arrangere slike ting begynner vi i det små. 
Frister det til gjentagelse (hvilket det sikkert gjør) så kliner vi til med et litt større neste gang;)

Meld deg på her !


Påmelding: senest onsdag 23.nov

8 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Blir sikkert kjempehyggelig:)
Titt inn På salgsbloggen min nå:)
klemklem

Hulda sa...

Fantastiske bilder i innlegget under. Så vakkert rom. Virkelig innbydende. Liker alt. :)) Kos dere med bloggtreff!

weisser traum sa...

oh traumhaft dein post.
wünsch dir einen schönen abend.
sei lieb gegrüsst daniela

mamma i nord sa...

Det hørtes kjempetrivelig ut med ett slikt bloggtreff.

Kos dere max.

Klem Tanja

Alle Tiders sa...

Da får jeg forte meg å slenge inn et blogginnlegg da, Hanne ;)

Annekset sa...

Hei Hanne!

Jeg er en helt fersk blogger fra Halden. Siden jeg er så ny i gamet, har jeg lyst til å stå over bloggtreffet denne gang!

Ha det hyggelig sammen på treffet, håper du og de andre får det koselig. :)

Hilsen Lene

Guttemamma sa...

Ha en FIIIN dag!!!
Klem♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oh... hadde jeg bare bodd i Halden eller nærmere hadde jeg deltatt! Dette blir helt sikkert kjempe koselig!
Kos dere masse!
Klemmer til deg!