tirsdag 8. november 2011

Ginen

Det ble litt i hui og hast i går sånn bildemessig så her kommer litt flere av damen som har fått navnet Coco.
Hun kommer jo fra K&Co samtidig som dette også er navnet på en annen dame jeg beundrer (morsomt, ikke sant? Får ikke mere moro en  det man lager selv vet dere) ;)
Tror dette er den fineste ginen jeg har sett,rett og slett pga den litt industrielle foten.
De hadde en til med metallfot, men så var det noe med den første kjærligheten, da...;)
Denne er mørkere i stoffet og trykket er mer eller mindre slitt av som gjør henne nesten enda finere i mine øyne, så valget ble egentlig enkelt!
Anbefaler å ta turen hvis man skal kjøpe noe slikt..det er STOR forskjell på dem og det er gøy å "jakte" litt på den som er perfekt i ens egne øyne...jeg har definitivt funnet kvinnen i MITT liv, i alle fall!

Jeg var også innom Fil de Fer og Butik Sophie når jeg var i København, men Fil de Fer er så dyrt at jeg droppet det selv om det var mye fint der. 
Butik Sophie får dere bilder fra i morgen, for jeg har selvfølgelig flere skatter å vise frem:)









16 kommentarer:

Hespe sa...

Wow, sååå flott gine og alledeles nydelige engelvinger du har kjøpt deg i København!! Kjenner ejg blir bittelitt misunnelig..;) Må ta turen innom K&Co neste gang jeg er i København forstår jeg!

Nyt uken videre vennen!

Klem fra Hildegunn

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt alldeles nydelig !!!! Og de englevingene da.. !!! Tenk for en historie denne ginen har :))
Heldig du er..
Jeg var og i København i helga, men fikk ikke kjøpt noenting, ble syk og måtte reise hjem igjen. Typisk det når man først kommer seg avgårde..

Klem,Kari

Sìv`s verden sa...

Å,så nydelig den var!:)

Klem

staudecafeen sa...

Den er super skøn... glæder mig til at se de andre ting du har købt:) Anne Gine

Vintagepia sa...

Hæi Hanne :o)

Førr æi hærli` og telltrækkanes dama du ar fådd deg...blæi avensjuk no...hihi...ho e bære rætt og slætt uimotståeli`...og dæili` og ja...du væit...ønske meg æi sånn æi eg og...snufs...får bli når eg/vi bli rik...kos deg mæ dama di du...har væinta på bilda av ho så eg blæi gla` no...klæm fra dæ likkje røe` huse` i skogen...Vintagepia

Vintagepia sa...

førr ikkje å snakke om ænglevængan...og navne` hennes...me like...Vintagepia

Lille vildand sa...

♥LOVE♥

Lottemora sa...

Dama di var jo virkelig en skjønnhet!

Frøken Anker sa...

Hej Hanne
Skønne billeder, du viser af dejlige unikke ting. Og en reportage er bare fantastisk. Du siger bare til eller sender en mail, hvis du har spørgsmål om noget eller ikke kan finde det på netbutikken: Birgitte@froekenanker.dk

Hav en dejlig aften
Kram
Birgitte

Solveig (Svingenslillehus) sa...

NYDELIG, Hanne! Skjønner veldig godt at du ble in LOVE i den der ;)Skulle gjerne hatt en sånn skatt! Og englevingene var jo bare FANTASTISKE!!!!!!!
Lucky u!

Varm klem til deg!

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du for en flott gine du fant!! Så kjekt!!! Englevingene var også skjønne. Skjønner dere hadde en fin tur. Blir helt misunnelig:)
Ønsker dere en fin kveld!
Klemmer fra meg:)

Gry Hege sa...

Den var virkelig flott ja :)

Klem....

Bente sa...

Aldeles nydelig og englevingene var utrolig fine

Klem Bente

Frøken Loppe sa...

Den var rett og slett nydeleg!!!!!
GRATTIS!! :O)

Tinas vita bo sa...

Helt underbar provdocka!! ME LIKE!!
Foten är verkligen tjusig!
Ska bli kul att att se bilderna från butiken.

Kram Tina

vitaspets sa...

Snyggt... Kram Karina