torsdag 3. november 2011

Helge-pause...

..på bloggen grunnet kjæreste/shoppingtur, HURRA!!

Takk for alle tilbakemeldinger på bloggetreff! 
Hadde vært så gøy å treffe dere alle så det SKAL VI uansett om det blir før eller etter jul!


Skal komme tilbake til det over helgen, men siden det foreløbig bare er en tanke må det drøftes litt om hvem, hva og hvordan og akkurat nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn København! 


Jeg god karma om dagen (til en forandring) og det passer bra! Ting løser seg for snille, halvgamle piker og været skal bli nydelig:-det har tross alt en del å si :)

Skal også prøve å dokumentere litt når jeg er der og selvfølgelig blogge om mine opplevelser av å besøke denne byen med vintage-shopping som hovedgesjeft.
Jeg har prøvd å finne litt på nettet, men det virker som noen med samme interesse som meg kan ha glede av et slikt innlegg for det ligger ikke mye ute.

http://www.vintagebynina.com/shop/ selger ut interiøret i caféen sin grunnet bruksendring og jeg ble så glad over å komme over disse gamle formene til telys.
Ikke at det er noe galt med sandkakeformene som har vært flittig brukt til dette formålet:-jeg var bare klar for noe annet og disse passet PERFEKT!


Ha en super helg kjære bloggevenner, det skal i allefall jeg ha!








14 kommentarer:

staudecafeen sa...

Rigtig god tur til København... håber du finder skønne ting:) Anne Gine

Grip dagen sa...

Ønsker deg en flott tur. Som boken the Secret sier, er det bare å ville noe sterkt nok, så skjer det. Du er sikker på at det blir en flott tur - da er både hell og lykke med deg. Gleder meg til å se hvilke vintage skatter du kommer hjem med!
Klem Marit

Fossestua sa...

God tur! Håper du får en kanonfin tur, og finner masse herlige skatter :)
Klem.

Hespe sa...

Hei vennen!
Hørtes skikkelig deilig ut med København tur da! Jeg elsker byen, og blir aldri lei av å ta turen over. Flott at du dokumenterer - gleder meg til å få tips om nye, spennende steder å oppsøke :) Selv har jeg nedtelling til venninnetur til London neste helg - gleder meg kjempemasse!!

Ha en riktig god helg - nyt København og kjæreste :))

Stor klem fra Hildegunn

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Fine til telys de der....ønsker deg en riktig koselig go tur:)
Bloggtreff bare for Haldensere??:)
klemklem

Lobelia-damen sa...

Sjalom min due. Lucky you! Syns det er døøøøøøødslenge siden jeg var i Køben...ha ha ha men for en uke siden hadde jeg samme reisefeber som du har nå. Herlig! Tja...hva kan jeg si. Vi tok en tur i Ravnsbogade for å se på alle de fantastiske antikvitestbutikkene. snakk om skuffelse! Det var jo bare JUNK! Men vi fikk nå iallefall en herlig gåtur samt at den fantastiske luxery second hand shop'en Meange ligger der! Så da ble det en lovely, hvit leopard silketopp derfra :-))) Tea restaurant (kinesisk) i Helgolandsgade var veldig bra! Crispy aromatic duck! yummy!!! Og Tandori Masala (indisk) i Skt Peders stredet er en sikker vinner også. Tivoli er stengt for å klargjøre julen, så det ble litt dritt! men men....det ble fotballkamp på irsk pub istedet...ha ha ha. kos deg masse masse masse og jeg er døsmisunnelig!! KLEEEEEEM! ♥ (sånn, på den tiden jeg skrev dette - klarte jeg jammen meg å trøkke i meg 3 mini Snickers!)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

God tur, heldig-grisen!:) Sist jeg var i Køben var det utrolig mange antikvitetsbutikker i Ravnborgsgate.
Stor klem fra Hjørdis

salige lavendel sa...

De formene kunne jeg også tenke meg, har lett etter sånne en gang før...er det flere igjen tror du?? Fant dem ikke i butikken der, men kanskje jeg ikke lette godt nok.

salige lavendel sa...

Takk, jeg fant dem...men det står at de er solgt. Så hun hadde nok bare de 8 =) Fant noen andre som også var ganske fine et annet sted som var hjerteformet. Kan hende jeg snapper dem.

Shabby Charm sa...

Så utrolig vakre de formene var! Ønsker deg en kjempe fin til til København! Skulle veldig gjerne tatt turen snart!

God helg klem fra MAIA

Johanna Stålros sa...

Så fina formar! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

MissMette sa...

Kos deg masse i København, Hanne :)
Noen ganger skulle jeg ønske jeg
bodde litt lengre sør, slik at slike
turer ikke var såååå langt unna :)
God helg til deg, stor klem fra Mette

vintage-rose Cottage sa...

it´s so a nice idea,,i like your post,i wish you a very nice weekend,Belinda

Sara sa...

Du har nog den mest inspirerande blogg jag sett. Verkligen super harmonisk och fin. kul att hitta sådana guldkorn.
Jag vore jätte glad om du kikade in hos mig på: http://karleksforklaring.blogspot.com
Varma kramar.