torsdag 1. desember 2011

Litt Forsinket...


...dagen har ikke gått helt som først planlagt.
Det var mannens tur til å være hjemme med influensa-gutten og så vel egentlig for seg en relativt rolig affære, men det var helt frem til eldstemann bestemte seg for å brekke armen på skolen i dag. Så med en feberhet lillemann på slep bar det avgårde til legevakt og sykehus for gipsing og det hele.


Men når begge guttene først var i pysjamas og med dynene sine på sofaen var ikke jeg vond å be da jeg kom hjem fra jobb. Hoppet rett i pysjen selv så snurret vi film...herlig kos med enkel servering les:pepperkaker og te:) Et koselig pysjamasparty selv om lillemann slumret litt i ny og ne, stakkar;)
Aldri så galt, altså;)

MEN, jeg skulle vise dere lastebilen jeg fant her forleden.
Den har ikke fått noen fast plass enda, men ser for meg at den kan bli koselig under juletreet med småpakker på lasteplanet:)


Elin Anita med Edda-bloggen (kanonfin blogg by the way) kommenterte i forrige innlegg at hun syntes nesten hun kunne se barna som lekte med slike gamle leker og denne lastebilen er VELDIG sånn. Den bare oser av sjel og jeg er forelsket!







12 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Å Hallelujah så skjønn den var da!!Ser den helt for meg full av småpakker...aldeles bedårende.Hvem blir ikke sjarmert av noe slikt da????
toveklem:)

Marit sa...

Du vet hva jeg synes om den bilen! ;o) Klarer du ikke å finne en plass til den, har jeg det... God bedring til alle dine!
Klem

Bringen Blomster sa...

For en skatt!
God bedring :)
-synnøve-

salige lavendel sa...

Ja, den var helskjønn! Flott med en fargeklatt i interiøret også.

Marits Hverdagsgleder sa...

Flott med rød lastebil :) Vi har faktisk en akkurat lik, men den er blå! Den skal få hedersplass sammen med de gamle trehestene min samboer hadde som liten :)
Kanskje kommer det bilder av vår blå lastebil på bloggen min etterhvert også :)

Klem :)

Mirjami sa...

:)

-Mia- sa...

Åh, for en nydelig slitt lastebil!! Gamle leker er noe av det mest sjarmerende som finnes!! Håper du har en fin start på desember!! KLEM

G:a Affären sa...

Verkligen en lastbil med patina, den kommer att bli fin under granen.
Din docka älskar jag, och så fint hon bor! Ert sovrum är så ljust och fint, överkastet skulle jag vilja ha här.
♥ /Cia

Fågel Blå sa...

Charmig bil och vilken fin färg och patina på den!
Snygg inredningsdetalj!
Ha en fin helg
Klem Kathrine

GryNoKa sa...

Kjempeflott bil!
God bedring til guttene!
Ønsker deg ei fin adventstid!
Klem : )

ting med sjel sa...

Vist er bilen fin og kommer ikke til at skremme noen ;=)
God bedring til guttene dine,
god helg
klem
Dagný

Mor og datter sa...

for en skatt!!! :)
God bedring til guttene dine!!

har giveaway på siden min om du er interessert ;)

Juleklem