torsdag 12. januar 2012

Bloggetreff

På tide å finne frem finstasen!
Det kan vel ikke ha gått noen hus forbi at det er et stort bloggetreff i Fredrikstad på lørdag og jeg var heldig og fikk meldt meg på i tide.
Det er veldig mange "kjente" som skal dit og jeg gleder meg skikkelig til å treffe dem alle...rart å ha så mange venner man aldri har møtt;)
Heldigvis er det en del der jeg HAR møtt også, alltid godt og ha noen å lene seg på om det skulle knipe;)


Men, så er det den velkjente problematikken da som jeg sikkert ikke er alene om, ANTREKK!
Hva i huleste skal jeg gå med? Vil ikke være for pyntet, men heller ikke for lite pyntet. Kjole? Bukse og bluse?...meg i et nøtteskall er at jeg etter x antall skift kunne ønske at jeg kunne dra i jeans og genser;)
Skal nå prøve å gjøre meg litt mere flid enn det.


Ellers ser det ut til at Fredrikstad-jentene LykkeLiseStørstePia og MonaChristin har gjort en knalljobb med alt fra fasiliteter til sponsorer og vi kan bare nyte fruktene av deres intense arbeid for å få dette i boks...heldige oss!  GLEDER MEG!




12 kommentarer:

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Du er nok ikke alene med klesproblematikken... Blir spennende og se hva man ender opp med.
Sees på lørdag
klem

Bettum Villa sa...

Jeg har vel bestemt meg for antrekk allerede (som du kan se på bloggen), men så veldig finstaset blir det ikke. Lurte på om jeg skulle ta på meg pensko, men tipper jeg dropper det da komfort alltid er viktigst for meg. Gleder meg til og treffe deg og de andre damene. Tipper vi får det knall.
Klem Madelén

HANNES DAGBOK sa...

Hmmm...her var det noe nytt.
Dette er en test Madelén!

Har en drøm... sa...

Herlig:)
Jeg gleder meg veldig!
Og jeg har ikke møtt noen av de som skal dit før - iiikkk:)
Antrekk er alltid et problem, og jeg er en skikkelig jeans og genser jente:)
Men det ender vel opp med en litt finere bukse (kan hende jeg ender i jeansen altså),
og kanskje en bluse...? Vi får se:)
Det blir IKKE kjole i allefall, for det eier jeg ikke, haha:)

Gleder meg - vi sees:)

Har en drøm... sa...

Eller jo... jeg har jo møtt Madelèn, to ganger til og med - jippi:)
Da ble det ikke sååå skummelt, hihi:)

Mona Christin sa...

Hei.

Vi gleder oss masse. Har vært mye styr, men mest moro. Blir gøy å se alle sammen.
Ang antrekk så spiller det ingen rolle, bortsett fra kosedressen... Hihi.

Vi sees.

Smil, MC

Størstepia sa...

Syns du skal komme i det du føler deg komfortabel i jeg!!;)
Har selv prøvd halve klesskapet ikveld, men ble ikke noe klokere av det:( Ender nok opp med en bukse og topp.
Gleder oss SÅNN til å møte alle dere herlige bloggdamene, kjenner virkelig sommerfugler i magen;)
Klem fra størstepia

Fågel Blå sa...

Åhh så roligt med bloggträff!
Hoppas ni får det riktigt trevligt!
Har kudden kommit fram?
Ha en nfin Helg
Klem Kathrine

camilla sa...

Åh...:)Det hørtes gøy ut!!:)
Jeg pleier slenge på meg en tunika og tights...funker til det meste..:).så er det neeeesten like godt som joggedressen...:)Blir gøy å gjerne få se noen bilder da?
God helg:)
Camilla.

Tinas vita bo sa...

Vad kul med bloggträff!
Du hittar säkert nåt att ta på dig... :)

ha det så jättekul!
Kram Tina

Jeanette sa...

ha en suuuper helg,skulle gjerne vært de selv.-)

lisje astrid's husblogg sa...

Heldig :)
Kos deg ♥

Nyter bilda frå din vakre heim!
(er dårleg på å legge att ord for tida...)

KLem ♥