lørdag 14. januar 2012

Gamle Urtepotter

En superkjapp snutt, for jammen fikk denne heldige jenta post i dag også. 


Vår alles kjære Nina har vært i Frankrike igjen og med seg hadde hun blandt annet flere av disse gamle urtepottene i zink som jeg er så forelsket i. Jeg har jo kjøpt noen av henne tidligere, men de er litt buet i bunnen som kan tyde på at det egentlig kanskje skal stå i et stativ eller noe....uansett, de egner seg best til dekorasjon. Disse derimot har flat bunn og bør absolutt tåle en urt eller to;)
De har også et lite hull øverst og ved hjelp av en krok kan de vel henges nesten hvor som helst skulle jeg tro....blir moro å eksperimentere litt.
For oss som er "sykelig" opptatt av detaljer så er dette absolutt det lille ekstra på kjøkken eller kanskje bad (?), alle med sin helt egne patina og personlighet;)
Løp og kjøp, jenter!


Blir nok ikke noe urteshopping på meg i dag for jeg må gjøre meg klar til bloggetreff, men ønsker alle en fortreffelig lørdag og til dere som skal til Fredrikstad, VI SEES SNART!






13 kommentarer:

villa-rosengarten & cockerlove sa...

Wonderful accessories and the kitchen looks great with them! Thanks for showing them. Have a nice weekend, hugs, Barbara

Marina sa...

Ciao...bellissima la tua cucina e tutta la casa...davvero
buon gusto e abbinamenti fantastici...tutto è così luminoso
e bianco ...brava!!! Un saluto a presto..Marina

Anette sa...

Vakkert :D
Virkelig drømmekjøkkenet. En gang i fremtiden skal jeg ha et sånt kjøkken også, hvis jeg er riktig heldig

-Mia- sa...

Så fine de var da!! :-) Nydelige detaljer!! Den vekta di er jo superflott da, den har jeg aldri lagt merke til før tror jeg! Love it! Ønsker deg en koselig lørdag på bloggetreff!! KLEM

Maya sa...

Det var ett veldig flott kjøkken! :)

Kos deg på bloggetreff :)

Courtney ~ French Country Cottage sa...

So gorgeous- wish I could read your post- but enjoyed your pictures!! Would love for you to come share at Feathered Nest Friday at my blog- going on all weekend! :)

Mirjami sa...

So Fint! :)

The Little Red Shop sa...

lovely!

: )

Julie M.

Tinas vita bo sa...

Ditt kök är sååå otroligt snyggt!!!
Gillar allt jag ser!! :))

ha en mysig helg
Kram Tina

Fågel Blå sa...

Hej Hannes!
Dessa kikade jag också på!
Så fina!
Ha en fin Söndag
Kramm Kathrine

Hulda sa...

Så lekre bilder fra kjøkkenet ditt! Virkelig lyst og lett der. Nydelig det bordet ditt.

Liza sa...

Hei og takk for i går.
Ja det var denne bloggen:)
Veldig lekkert du har det og du er minst like flink som følgesvennen hjem i går:)
Ha en fortsatt fin søndag
Klem
Liza

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ha ha ha ha jeg leste den meldingen høyt for Tone når jeg kom hjem til henne i går kveld,jeg holdt på å le meg ihjæl:)må sette meg lit mere inn i den tlf...jeg fikk den på fredag...så er ikke helt kjent med den ennå...eller helt venn med den:)
Fint om du tar den med deg innover når du kommer...
Vet du når sånn ca det blir?
Ja,gleder meg til å få skravle litt med deg i fred og ro:)
ha en fin kveld snupp...
klemklem