søndag 8. januar 2012

Her Går Det Unna!

SÅ masse positive tilbakemeldinger på spiskammerset mitt! Det var skikkelig moro :)...jeg vet jeg er heldig som har en mann som slenger slikt opp på tiden, null komma svisj.
Men gud forby at han kjeder seg for mye den mannen, for det var ikke mere enn skapet sto ferdig så var det baderoms-taket som skulle til pers.
Jeg vet jeg ikke burde klage, men dagen før nyttårsaften og gjestebud er IKKE dagen for å sette igang med noe slikt og når denne fruen har slavet over komfyren en hel dag, klokken er seks og jeg enda ikke har kommet meg i dusjen fordi badet er fullt av mann, støv og verktøy, er det vanskelig å se lyst på det. Nevnte jeg at gjestene skulle komme klokken syv?
Det ble feiring likevel så det er sagt;)


Det kjedelige nå er at taket må "hvile" UTEN maling.  
Det er jeg IKKE god på så jeg håper at et grunningsstrøk skal gjøre det lettere for meg å leve med ;)


Resten av dagen i dag er viet ski, avslapning og kosemat...heia Marit og Petter!!!! (for du trodde vel ikke det var meg som skulle gå?)






23 kommentarer:

Fru R. sa...

Er så glad for at bloggen din eksisterer, får utrolig masse ideer og inspirasjon av deg. Mange av tingene vi gjorde på hytta i sommer var pga inspirasjon fra din blogg, og mer blir nok gjort til sommeren, blant annet ute, har lenge vært på jakt etter en gammel utslagsvask.
Ha en kjempefin dag.
Klem

Home By Virginia sa...

Hei på deg :)

Ja spiskammerset ditt er TOOOO DIIIIIIIIE FOOOOOOR Hanne...!!! ❤ ❤ ❤

Gleder meg til å følge bloggen din i dette nye året... Du er så flink! :)

Jeg må absolutt skjerpe meg ang bloggen... :/ Den har blitt heeelt bort prioritert etter at jeg begynte i ny jobb... Men nå føler jeg at ting begynner å falle på plass der så jeg håper jeg er i full gang igjen strax... :D

*Gode klemmer fra meg* :)

Hulda sa...

Skikkelig bra med den døren på kjøkkenet, inn til spiskammerset. Skulle gjerne sett innenfor der også. Sikkert fint. Flotte bilder du viser fra badet. Gjennomført.

vår lille verden sa...

Du har en mann som ikke liker og kjede seg og jeg har en mann som skal gjøre alt i morra.Ikke får jeg mer hjelp over grytene av det heller...Nei Nyt det som blir gjort selv om gjestene må gå i støv og div..Spiskammertet ja,fantastisk:O))nyt søndagen..klem

Monica fra Moxas Univers sa...

Så utrolig lekkert! Men du.. han mannen din... om han kjeder seg så mye... Du har ikke vurdert han på en give-away runde da? Vi er sikkert mange bloggedamer som kunne tenke oss han for en dag... eller to.. hehe.. (bare tuller...;)

Moxamannen tar litt i dag og resten en annen gang når han får innfall.. så ting tar tid her i huset ;)

Klem Monica

Johanna Stålros sa...

Mysiga söndagsbilder!! Kram Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ni har ett underbart badrum, så himla vackert! Jag är imponerad att du hann bli klar tills gästerna kom.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Franske drømmer sa...

Spiskammers er såå deilig å ha! Luksus!
Hehe, må le av mannen din ;) han er flink, da ;-)

Ha en fin søndag, kjære hannemor!
Gleder meg til å følge deg videre i 2012!

Klemmer

Ainosofia sa...

<3

Siv sa...

Hi hi...heldig du som har en sånn mann ,)
Nydelige bilder du viser, lekkert bad og ikke minst en spiskammer dør ;)
Du har et nydelig hjem ♥

Godt nytt år og gleder meg til å å følge deg også i 2012 :)
Vi sees vel kanskje på blogg treff til helgen ;)

Har en drøm... sa...

Kjekt med en skikkelig arbeidsmann:)
Det har i grunn jeg og, hehe!
Flotte bilder ♥
Her er det og kos i dag, bollebaking, litt styling og bilder, stek til middag og ski på TV - helt grei søndag:)

Fru.Underberget sa...

For et herlig baderom! Skjønne bilder.

rahel's traum sa...

hello,
oh so beautiful i like you`re blog.
is a dream.
kind regards rahel

Lottemora sa...

Gratulerer med nytt spiskammers! Har en slik mann jeg også, som har lopper i blodet. Heldigvis gjør han seg ferdig med et prosjekt før han begynner med et nytt, og han er helt sinnsykt effektiv. Vi er bra heldige, selv om det medfører at den blå arbeidsbuksa henger på badet hele tiden

Ha en finfin kveld

Lotte

Fågel Blå sa...

Så vackra bilder!!!
Ha en fin ny vecka
Klem Kathrine

weisser traum sa...

morgen du liebe
dein bad ist ein shabby traum.
herzlichst daniela

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig, vennEn!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig, vennEn!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig, vennEn!

Grip dagen sa...

Heia Marit!?!
Joda, heia til deg også...
Her hos deg oser det av inspirasjon. Jeg blir helt gira. Du har akkurat passe dose røffhet, etter min smak. Jeg klarer ikke det sukkersøte, men MÅ ha litt slitt maling og litt metall.
Helt nydelig.
-Og det spiskammerset var helt topp.
Mange hilsner Marit

Monica sa...

Så lekkert på badet ditt, og nydelig lys i bildene dine :))

Ha en fortsatt fin kveld :))

Bellevuegård sa...

Vilka fina badrumsbilder!!

Ha en fortsatt fin vecka

Kram Linda

Monica sa...

Heldig er du med mannen din og heldig er han med deg :) dere har det bare lekkert :)

Klem Monica