fredag 20. januar 2012

Tenk Å Glemme En Fødselsdag!

Først, jeg stålsatte meg for litt kjeft da jeg postet forrige innlegg og var slett ikke forberedt på at såpass mange delte mitt behov for en friplass for oss livsstils-bloggere som flere av dere kaller oss og jeg synes det er et flott navn på det. Det handler om helheten! Vi får se hva tiden bringer...
Uansett, kjekt å vite at men ikke er alene når man legger hodet på kanten av stubben om jeg kan si det sånn...men, jeg klarer bare ikke å la være ;)

Ellers er jeg litt forferdet over meg selv for den 18.januar var HannesDagbok 2 år, og jeg glemte det helt!
Det er jo egentlig ikke så farlig, men en bitteliten oppsummering er kanskje på sin plass;
For det første rundet jeg 600 følgere(!) her forleden og det er helt utrolig, spesielt tatt i betraktning at jeg selv er en elendig blogge-venn til tider.
Jeg er ikke sikker på hvor mange forskjellige som har besøkt bloggen for telleren min teller alle treff, men den nærmer seg 400 000 snart så at det er mange, er helt sikkert! Jeg har stukket meg frem både her og der, fått litt kjeft, men absolutt mest ros:) (kjeften legger jeg forøvrig stort sett opp til selv)

Hyggelige kommentarer fra lesere i nærmiljøet er nesten det aller kjekkeste synes jeg og jeg skvetter alltid litt når mennesker jeg aldri har snakket med vet hva jeg gjorde i går og dagen før der *ler* ;)
Alt dette til tross, tenker jeg på bloggen som mitt fristed og jeg koser meg med dere som jeg anser som venner. Tusen takk for at dere gidder å titte innom, pga dere skal jeg nok holde på en god stund til tenker jeg ;)
Nyt resten av helgen og en varm klem til dere alle fra en takknemlig Hanne:)


Ps! Litt flau over mangel på nye og spennende bilder,  men det kommer snart:)







25 kommentarer:

Hulda sa...

leste ditt forrige innlegg nå, og er veldig enig. Jeg har helt sluttet å sende inn bilder på de utfordringene de har, det plukker bare ut fra mer "moderne" stiler enn jeg liker.. Men, smaken er som baken.. ;) Men, godt vi er mange som faller for det naturlige og jordnære, det landlige. :) NYTER bildene dine her, Hanne. Så vakkert på gjesterommet, og i stuene, for den saks skyld. Lekkert! :) Grattis med bloggbursdag!

Marits Hverdagsgleder sa...

Jeg har også lest ditt innlegg, og jeg er helt enig med deg. Jeg er jo en fersk blogger, med mine snart 2 mndr i Bloglandia..., men ønsker allikevel ikke å bli "påtvunget" trender jeg ikke selv ønsker å være med på/i. Mange av oss liker den lyse landlige stilen, der hver og en av oss allikevel setter vårt personlige preg på alt det hvite og landlige.
Takk for vakre bilder, som absolutt inspirerer og gleder en som meg :)
Og gratulerer med 2 år :) Selv er jeg ikke mer enn 2 mndr... hvert øyeblikk ;o)

tinemor sa...

Ja, vi er nok mange som føler det som deg
Dette er en livsstil , ikke mote, som Far har sagt i 30 år!!!
Ja,Han har holdt på så lenge som 30 år med Div butikker med møbler ol i denne stilen, og det sier vel sitt......
Faller man for den lyse stilen, ja så er man solgt :-)
Grattis m 2 år!!! Utrolig som tiden flyr
Og jeg tror faktisk jeg har fulgt bloggen din fra begynnelsen, -før du ble berømt ;-))
Artig!!!
Skjønne bilder du viser, - som alltid!!
Klem klem

Tonemor sa...

Alltid hyggelig å stikke innom deg.
Her er drøss med lekre bilder, nydelige ting og et strålende lekkert hus:)
Håper du fortsetter lenge, og gratulerer så mye med 2 års dagen da;)
Klem

Guttemamma sa...

Kloke damen!! Jeg prøvd å kommentere hele uken, uten hell. Nettleserbytte stoppes av brannmur👎 ..., nå bruker jeg telefon for å ønske deg en deilig helg!! Klem💙💗

Synnøve sa...

Gratulerer med 2års jubileumet:-) Tror jeg har fulgt deg hele tiden.
Ang forrige innlegg. Jeg er så enig med deg. jeg trodde det var bare meg som ikke var inne på nib lenger. Jeg var inne og stemte på Gunda. Ellers er jeg aldri inne og stemmer lenger. Ser at det er ei som er med,som er 3gangen hun er i finale og det sier vel litt om hvilken stil de velger i nib.
Jeg har min stil avhengig av trender. Det kan være så moderne det vil for meg med retro og knallfarger. Men det er ikke meg. Ikke har jeg shabby chic heller, men den liker jeg:-)
Ha en flott lørdag
Synnøve

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Ja helt enig med deg der..Stemte også på Gunda M..Synes helt klart hun hadde det beste bildet, men det er nok ikke helt stilen til Nib jentene..Slenger meg heller aldri med på Nibs utfordringer mere...Nyter bildene dine bestandig så fortsett i samme stilen,det liker vi..God helg:)

Bettum Villa sa...

Hurra for Hannes Dagbok sin 2 års dag!! Tiden går fort gitt... og du har kommet så langt på den korte tiden.
Selv fyller bloggen min 2 år om en fire ukers tid og jeg angrer ikke et sekund på at jeg startet. Den har jo gitt meg så mange fantastiske muligheter, deriblandt å møte deg.
Så vi får fortsette bloggingen begge to å se hva spennende tiden bringer.

Klem Madelén

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Gratulerer med 2 års dagen, Hanne!! Jeg må alltid ta noen skippertak når det gjelder å lese innleggene, fordi det kan gå noen dager mellom hver gang jeg titter innom blogglandia:-) Alltid kjekt å lese dine velformulerte synspunkt og beundre de vakre bildene du tar av det koselige hjemmet deres!! Gleder meg til de to neste:-)
Jeg ser sjeldent innom Nib fordi jeg finner ikke så ofte inspirasjon der lenger. Har også tenkt tanken at det er de samme de plukker ut hver gang så det er ingen vits å forsøke seg engang på utfordringene deres. Ja tenk å ha et eget nettsted for oss "outsidere";-) Den drømmen din, Hanne, skulle du jammen realisert. Jeg er sikker på at det ville du klart med brask og bram.
En riktig god helg ønskes deg og dine!
Klem:-)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Glemte helt skapet ditt. Det er nydelig!! Gratla:-) Du vil ikke angre på at du malte det.

Fru R. sa...

Heia
Endelig en blogger som tør å si det som mange bloggere har følt/tenkt lenge !
Føler og det er forhåndsbestemt hvem som skal vinne, som har det omtrent likt og har de samme tingene, men for alt i verden er det flotte bilder og styling. Jeg sendte ikke inn noe bidrag sist. Gunda M sitt bidrag syns jeg og var det kuleste, så hun fikk min stemme. Det NIB burde gjort var å presenere mange flere bidrag før finalistene ble plukket ut, og det burde kanskje være en stemme knapp hos NIB, så vi lesere kunne være med å avgjøre.
Ha en flott dag !!
Klem fra Mette

ralfefarfars paradis sa...

Gratulerer så mye med bursdagen- skal si tiden går fort. Koser meg med bildene fra det vakre huset ditt;) Ha en fin lørdag!

Fru R. sa...

Forklarte litt dårlig i kommentaren min ovenfor, stemmeknapp på NIB for å være med å avgjøre hvem som bør ha finaleplass! Men dere forsto det kanskje...

GundaM sa...

Gratulerer med 2 års dag!!! Selv har jeg jo netopp oppdaget din vakre verden. Selv elsker jeg Nina Hartmann og pga henne har jeg vel kjøpt vakre hjem de to siste årene.....
Selv er vel min stil vanskelig å sette i bås uten at det plager meg og i ren faenskap var det jeg sendte inn til nib denne gang faktisk for de har jo sine unge,spreke favoritter der inne men det er jo sponset av de bladene som fokuserer mest på de nyeste trender også.

Ha en fin lørdag og feir med måte ;)))

GundaM sa...

veldig enig med fru R!!!

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer Hanne. Jeg håper virkelig at du fortsetter å blogge lenge for jeg må inn å lese hver eneste gang du kommer med et nytt innlegg. Jeg vet ikke hvorfor noen blogger fenger meg mer enn andre men din er en sånn en fenge mer enn andre blogg. Hipp hipp for to og forhåpentligvis mange mange flere år med blogging fra Hannemor:)

la Brocanteuse sa...

Hello Hanne,
I have just dicovered your blog and find it very inspiring. I have added you to my blogroll and shall follow your's. Beautifull images. kind regards
Colette ~ South Africa

Tinas vita bo sa...

Grattis till 2-årsjubileumet!! :)
Du är värd alla följare och besökare, för du har en härlig blogg och ett underbart vackert hem!!
Fortsätt så!! :))

Ha en fin söndag
Kram Tina

Shabby Charm sa...

Veldig enig i ditt forrige innlegg Hanne! En fin måte du ordla deg på for jentene gjør jo en kjempejobb men de liker nok en litt mer moderne stil enn vi står for.

Gratulerer så mye med 2 års dagen. Du har en unik blogg og tar bare utrolig VAKRE bilder!!! Det siste bildet med pulten i tre mot alt det hvite var bare sååå nydelig!!! For et lys!

Bursdagsklemmer fra Maia

-Mia- sa...

Har sendt deg en mail nå tror jeg, via send melding skjema på bloggen din. Vet ikke om min mailAdr kom med, men den er post@miasinterior.no :-) Grattis med bloggbursdag, og det gjør ingenting om bildene er gamle, de er jo superfine og inspirerende for det :-) Hører fra deg! Klem

-Mia- sa...

Da har jeg sendt deg en Mail fra mailen min isteden, til tele2 adressen ;-) Ønsker deg en fin søndag! Klem

Hespe sa...

Hipp, hipp hurra for Hanne sin fantastiske blogg!! Gleder meg alltid til nye innlegg fra deg, og jeg kjeder meg aldri når jeg titter innom - tvert imot... :)

I forbindelse med det forrige innlegget ditt, så kan jeg ikke si meg annet enn enig - jeg savner vintage/shabby stilen, og kjenner meg lite igjen i det som vises - alt for mye mote for meg!!! Du får starte et nettsted Hanne - vi er mange som vil stå i kl for å bli medlemmer :) :)

Fin ny uke til deg!

Klem fra Hildegunn

summersoul sa...

what stunning blog. i am happy i found it this morning.

have a greatday i now follow you.

MC

Landlivets lykke! sa...

Gratulerer med 2 år :)

Jeg er ny leser og ny blogger forsåvidt. Liker måten du skriver på og mange fine bilder! Men du, syntes det var veldig stilig med den "klesdesigndukka" du hadde ved den gamle skrivepulten - skjønner hva jeg mener? Hvor har du fått tak i den? :)

Landlivets lykke! sa...

Når du sier gal-kvinne-kjøp går jeg utifra at den var dyr ;) Da skal jeg sjekke ut K&Co! Takk for tips :)