fredag 17. februar 2012

Alt Lå Til Rette...

..for at dette skulle bli en herlig helg og kommende uke, med vinterferie på sørlandet som alle hadde gledet seg til.
Men, min gode venn Murphy (les;murphys lov) slo til igjen og sørget for at lillemann gikk ned med omgangssyke for 2. gang på under en måned, så da sitter vi her da og lurer på om vi skal dra eller ikke...for finnes det noe verre enn omgangssyke på ferietur? I THINK NOT!!
Vi har utsatt avreise en dag foreløbig så får vi se.
Uansett har jeg fri og håper å få til noen fine innlegg her på bloggen som jeg føler har blitt litt forsømt. Som mange av dere vet trenger nye babyer mye oppmerksomhet og den nyfødte, altså VI-bloggen har tatt en del tid, men håper det ikke er så lenge til jeg lærer meg å sjonglere litt bedre med de to;)


Det har ikke skjedd noe spennende på interiørfronten her heller så det er kanskje ikke så farlig? Mannen er straks ferdig med sitt siste prosjekt og da håper jeg det er min tur igjen;)

Jeg har store planer for uteplassen min i sommer og trenger sårt noen gamle vinduer med gjennomgående sprosser.
Hvis du bor i Halden-området og har noen å selge så send meg gjerne en mail på hanne.gran@tele2.no ...jeg hadde blitt så glad!

Litt stemningsbilder i dag for å ønske dere alle en fiiiin helg og kryss gjerne fingre for at resten av familien min holder seg frisk for jeg trenger virkelig  en liten ferie :)

NYT HELGEN




27 kommentarer:

tinemor sa...

Så kipt med sykdom da!
Håper det går fort over, så det blir litt ferie :-)
Nydelige bilder, som alltid
Klem, klem

Fågel Blå sa...

Hoppas ni kryar på er!
ha e fin Helg
Klem Kathrine

Frøken Loppe sa...

Hei!
Koslege og stemningsfulle bilder her hos deg i dag :o)
Håper alle holder seg friske og at de får ein fin, fin ferie!
PS. har slike vinduer du gjerne skulle hatt, men med adresse i Sogn og Fjordane, blir det litt "vanskelig med transport"...
Super fredag til deg!

Mette`s hus og hjem sa...

Nydelige bilder av et utrolig lekkert hjem :)
Her har influensaen inntatt huset, men vi har heldigvis ikke vinterferie før om enda 14 dager, så satser at vi kommer oss avgårde :)
Håper det ordner seg for dere også, så ønsker jeg deg ei kjempefin helg :)

Klem Mette :))

Fru Andersen sa...

Så kjedelig da, og omgangssyken er jo så ...ehm..ja dritkjip!

Håper han blir raskt frisk og at dere andre ikke får det. Stakkars gutten din, to ganger så tett:-/

God helg og god ferie! Satser på at dere kommer dere avgårde;-)

liven sa...

Stemningsfullt Hanne!!

Ønsker god bedring i heimen....og god helg :)

elinAnita (eddas) sa...

Krysser fingrene for dere:)
Nydelige bilder...
klemklem til deg

Johanna Stålros sa...

Krya på er, och försök ha en fin helg! Kram

woodandrose sa...

Da prøver jeg enda en gang og legge inn kommentar. Vanskelig å få det til. God bedring til deg og dine. Klem grethe

Marit sa...

Krysser bein og armer for vinterferie-tur... det fortjener dere virkelig etter sykdom og "ny-baby-VI".
Deilig vårlig bilde med tulipaner og gåsunger :)
God ferie!

Marit sa...

Krysser bein og armer for vinterferie-tur... det fortjener dere virkelig etter sykdom og "ny-baby-VI".
Deilig vårlig bilde med tulipaner og gåsunger :)
God ferie!

Jeanette sa...

håper det går fort over å at dere får en suuuper ferie:-)

Tinas vita bo sa...

Krya på er!!

Underbara bilder, som vanligt! :)

ha en mysig helg
Kram Tina

Lobeliadamen sa...

God bedring i heimen! :-)

I love your home Hannemor. Love love love. Det er så koselig!!!!!!

God helg og ferie og heile pakka.

Klem klem W

Bettum Villa sa...

Typisk at slik sykdom slår til når det ikke passer. Håper dere finner ut av en tilfredstillende løsning og får en god vinterferie.
Her har jeg brent av noen tusenlapper på Ikea. Så nå blir det sikkert litt greie på kontoret mitt.

Klem Madelén

Anneli sa...

Her er det enda en uke til vinterferie, men nå har vi så store barn at de ikke bryr seg om vi tar fri sammen med dem eller ikke..
Jeg har uansett tenkt å ta noen dager fri i forbindelse med neste helg, men det er fordi denne damen skal feire bursdagen sin da :)

Omgangssyke er vel det værste som finns!! Blæhh... Min kjære fikk det sist helg, men var heldigvis bra etter et par dager :) og enda bedre, ingen andre ble smittet!!

Ha en fin helg og en super vinterferie! Du skal se at det ordner seg :)

Anneliklem til deg <3

Lottemora sa...

Huff, dere har vel hatt nok sykdom i hus i vinter nå? Så kjedelig når man har planlagt ferie!

God bedring til den lille og god helg til resten.

Klem
Lotte

Maye's Krypinn sa...

God bedring ønskes, og håper vinterferien går i orden.
Vil takke deg for en flott blogg. Du har så fine, stemningsfulle bilder, ett flott hjem og er til stor inspirasjon. Denne uken dristet jeg meg til å lage blogg også, inspirert av alle dere flotte bloggere.

Klem May-Britt

June sa...

Hei!så synd at han skulle bli syk da... håper det går fort over og at dere får en fin ferie!:)
Å så spennende med vintageinteriørblogs då!!!!! måtte selvfølgeli følge med på dette:)) kjempebra!
stor klem fra meg:)

camilla sa...

God bedring og god helg:)
Klem

Hespe sa...

Uffda, så leit at lillegulllet ditt er syk! Håper han kommer seg, og at dere får dra på en velfortjent og herlig vinterfere alle mann :)

God bedring og god helg!

Klem fra Hildegunn

Im Spiegel sa...

nice blog!

ANETTESHUS sa...

Uff! Føler med deg, vennen!! Lillemann har hatt noen runder han også ... jeg har vasket gulv og vegger i alle rom nå tror jeg;))


Håper dere får en fin ferie allikevel!

KLEM KLEM
ANETTE

Marit sa...

Huff, omgangsjuke er pyton!! Krysser fingrer og tær for at dere skal få en fin ferie!!!:)

Klem Marit

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så kjempe kjedelig, vennen! Håper dere drar dere til og kan dra på ferie! Skjedde det samme her i huset!

Ha en fin kveld og ny dag i morgen!
Klemmer til deg, søte :)

Anno 1924 sa...

Flotte bilder:) God bedring til dere! Vi har en runde her vi også...
Ha en fortsatt fin kveld!: Klem

Vintagepia sa...

Hei,Hanne !!

Håpe likkjemainn i huse` e blidd be`re av omgangssjuka og at dokker har kommen dokker a`går`re tell dæ bli`e sørlai`nne på vijnterferie :o)
Her pusses dæ opp på soveromman førr fuille mugge :o)
Masse klæmma fra dæ likkje rø`e huse i skogen...Vintagepia