onsdag 8. februar 2012

Coco Er Ensom..

Jeg leser fortiden om Becky Bloomwood, shopaholicen som gjør at i alle fall de fleste jentene jeg kjenner rødmer langt oppover ørene. Jeg har jo selvsagt lest disse bøkene før, men en god ting kan ikke gjøres for ofte...perfekt sengelektyre;)
I går fant hun ut at det kanskje ikke var så enkelt å ta toppgevinsten i lotto og vurdere nå altså noe så kjedelig som å spare penger i stedet, en tanke jeg plutselig syntes virket tiltalende i går kveld i alle fall;)
Jeg er en klassisk hånd til munn kinda girl...ikke direkte dårlig råd, men akkurat dårlig nok til ikke å fylle en sparekonto...det blir det ikke noe greie på uansett. Men å snike noen kroner i mnd inn under madrassen, DET burde jeg klare!
For Coco trenger en venninne og "slå-ut-stuene" prosjektet mitt kommer til å koste litt...jeg har også oppdaget at Tolix-stoler er litt som tatoveringer (angivelig), når du først har begynt er det vanskelig å stoppe. (Dette kan jeg jo egentlig motbevise i og med at min eneste tatovering ble tatt tidlig på nittitallet og aldri har fått en søster eller bror.)
Så ønskelisten fylles nå mye fortere enn kontoen og noe må gjøres!...tror garasjesalget arrangeres litt tidligere i år, eller hva Marit?


(Og er det noen av dere som har lyst til å gi meg en stemme i Boligdrøm sin konkurranse blir jeg kjempeglad, link øverst i sidefeltet ;)

I mangel på nye Tolixer blir det bilder av de jeg superkule jeg allerede har! ;)





Coco er ensom...hun trenger en venninne.

19 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
slettes ikke dumt det å legge litt til siden hver mnd,
nydelige bilder, ja fristelser står i kø,
ønsker deg en fin dag.
klem fra sylvia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nei,sliter ikke med at den fylles opp jeg heller:)
klemklem

Himmelrommet sa...

Vakkert hjem du har :) Flotte bilder tar du også. Ha en fin dag.
Gro
Torparbo

vår lille verden sa...

Lider av det samme som deg!...Kan men burde egentlig ikke,men klarer ikke la være!?
Hi hi sånn er det bare...
Nyt dagen..
vakreste bildene dine:)
klem

mirjamsdrøm sa...

Har akkurat samme problem;)
Skulle ønske penger vokste på trær av og til!
Lykke til med sparingen:)
Ha en flott dag videre!
Klem

Lille vildand sa...

Hahaha!! Ja,hadde bare penger vokst på trær!!!!! Tolixene er superfine hos deg:-))

Marit sa...

:o) Kjenner meg igjen! ALLTID noe man har lyst på - fra lekre klær til krystallamper...
Vi må nok ha et marked hos deg på vårparten! Ikke garasjesalg denne gangen - vi må kalle det noe mer "sofistikert".
Klem
PS Har stemt!:o)

my dream sa...

da jeg kun jobber 2 dager i uken grunnet manglende bhg plass til misten så får jeg si d sånn, at dette hjemmet er enn så lenge tolix fritt!! :/

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Nå er jeg ikke eier av en ekte Tolix, men den ene reproduksjonen jeg har er mektig ensom, men nå er det først og fremst ny sofa og sommerferien som må betales - så lottogevinsten skulle jeg mer enn gjerne hatt;))

Nyt kvelden!
KLEM

Tinas vita bo sa...

Jag kan inte få nog av provdockor!! hihi
Tycker de är sååå underbart vackra!!

Din coco är oxå sååå vacker!!
Underbara bilder!!

Min röst har du redan!! :))

Kramis Tina

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlige bilder, Hanne! Rett og slett nydelig og helt etter min smak!
Skulle gjene hatt en som Coco jeg og! Må også begynne å spare da.. men det er så mye jeg har lyst på for tiden!

Ha en fin ny Torsdag i morgen, snuppa!

Marit Gustavsen sa...

Coca kan gjerne komme hjem til meg, så får hun selskap :)
Har en give away gående om du lyster

Siv`s verden sa...

Så fine de tolix stolene!!:) Vi skal lage oss nytt kjøkkenbord å da hadde det vært perfekt med en tolix stol eller to!;)

Klem

Frøken Anker sa...

Er det ikke dejligt, at vi har muligheden for at ønske. For nogle år siden rejste jeg en del i Indien - et fantastisk land. Deres ønsker var en ny bil, og så mange mobiltelefoner, som muligt. I huset var der hvide plastikmøbler. Selv til et bryllup, vi blev inviteret til, var der hvide plastikstole i lange baner til gæsterne. Det var et hit.... måske du skulle skifte dine Tolixstole ud med hvide plastikstole (GRINER)

HAV EN DEJLIG DAG
KLEM

Duse Pasteller sa...

NYter bildene dine, søte du!
Og jeg har ingenting imot etterligninger! Har aldri vært så opptatt av merker, så lenge det ser bra ut!;)
Ha en fiiin dag!
klem, Janni

Ellen Waleur-Eriksen sa...

Hei Hanne :) Håper alt står bra til og gratulerer så mye med VI. Kjempeflott side og der ble jeg kjent med mange nye blogger. Gleder meg allerede til garasje salg, så jeg får begynne å sette av litt penger selv. Og i år skal jeg komme før tiden.. hehe
Ønsker deg og dine en fantastisk helg.
Klem fra Ellen

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Hei hei:)Her er det så fiiint,jeg vet hvem som får min stemme(r) på Boligdrøms Drømmebolig....det er deg det:)Ha en strålende dag:)


Klem Vibeke

Hege Sletsjøe Morris sa...

Råkule stoler du har! :)
klem Hege

Marit Bergan sa...

Hei. Du har en flott gjennomgående farve i hele huset. Hva heter hvitfargene du bruker? Feks på lister og veggene?