onsdag 1. februar 2012

En Drømme Nyhet!


Midt i all debatt om stiler som er på vei inn og ut, konstruksjon av nye nettsider osv,osv, tikker det inn en mail som gjør all denne debatten til skamme ;)
Lille meg eller rettere sagt huset mitt er plukket ut som finalist i det flotte interiørbladet Boligdrøms konkurranse "Norges Drømmehjem" og jeg er superglad!
Det ER rom for "hvite" bloggere!!
10 finalister er plukket ut av jentene selv og fra i ettermiddag er det folkets tale som gjelder og jeg blir veldig glad for alle stemmer jeg kan få! Bare klikk på konkurransenavnet så får du se alle 10 finalistene:)

Jeg og Mia (som også er finalist *ler*) nærmer oss lansering for nettsiden vår og vi er selvfølgelig fryktelig spent på hva dere synes. Logoen er omsider klar og vi synes den ble riktig så fin...et par småting igjen nå, så er vi oppe og går! Det er flere som har lurt på om det koster noe for å bli medlem og det gjør det SELVSAGT ikke! 
Det er bare å sende oss en mail med link til egen blogg på vintageinteriorblogs@gmail.com.


Og siden vi snakker om drømming blir det litt fra soverommet i dag:)






Ha en suuuuuper onsdag!

32 kommentarer:

Kristin sa...

Gratulerer- vel fortjent!! Både du og Mia har nydelige hjem, så dette var moro! Lykke til:)

Underberget sa...

Så gøy! Nydelige bilder du viser! Lykke til i finalen:-)

Fågel Blå sa...

Grattis till dettta!!
Du har ett underbart vackert hem!
Så fina bilder från sovrummet ditt!
jag drömmer mej bort!
Njut dagen
Klem Kathrine

Hespe sa...

Da har jeg vært inn og stemt på deg Hanne - heia, heia, heia... ;)

Kjempeflott logo dere har laget til den nye bloggen - gleder meg i bøtter og spann til den er i farta !!

Fiiin dag til deg vennen!

Klemmer fra Hildegunn

Tyrifryd ♥ Monica sa...

GRATULERER så mye med finaleplassen Hanne! Du er som alltid min favoritt;)

Kjempefin logo - gleder meg masse til dere slipper siden så vi får se!! :)

Nyt dagen!
KLEM

Just a Little Vintage sa...

Grattis=)!!! Jeg har vært inne og stemt på deg=)!

Gleder meg til VI er klar=)!

Ha en herlig onsdag!
Klemmer!

Lille vildand sa...

Gratulerer Hanne!!!!!!!!!!!!

Fossestua sa...

Så gøy! Gratulere så mye Hanne!
Ønsker deg masse lykke til i konkuransen! Skal såklart stemme på deg :)
Tvi tvi!
Klem fra Lise
Ps. Lekker logo!

my dream sa...

selvfølgelig er det plass til hvite bloggere!!! det er jo sååå fint!!!! Lykke til i konkurransen ;)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Gratulerer med velfortjent finaleplass Hanne!! Så gøy!! Jeg skal selvsagt stemme på deg!! Og logoen til VI er knallfin - gleder meg til samlesiden er igang! Stor klem fra Cecilie

Romantikk-takk. sa...

Gratulerer masse,så gøy og så heldig. :) Det er vel fortjent da,du har det bare helt herlig i huset ditt. :)
*LIKER* logoen.
Klem fra Mette.

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Gratulerer så mye, velfortjent! Flott logo til samlebloggen har du og Mia også snekret sammen :-) Gleder meg skikkelig til den er i gang! Ha en fin-fin onsdag!

Klem Tone

Linda sa...

Gratulerer!

Nydelige bilder!

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem Linda

Marits Hverdagsgleder sa...

Gratulerer! Vakre bilder av et vakkert HVITT hjem, som vanlig :)
Klem

Tinas vita bo sa...

Grattis!!!
Självklart är du med bland de 10 tjusigaste hemmen!! :)
Underbara bilder!!

Skulle gärna bli medlem i VI, men vet inte om jag uppfyller era "krav" med min blogg....

Kram Tina

mamma i nord sa...

Nydelig soverom, og gratulere md finaleplass.

Logoen til VI ser flott ut den. Spennende dette att dere snart er oppe å går.

Klem Tanja

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Gratulerer. Skulle bare mangle. Det er jo så fint hos deg;)
Kjempefin logo. Ligner litt på "stempelet" på facebok logoen min. Så klart jeg liker den;)
Klem

Crinoline sa...

Hei og en stor gratulasjonsklem,Hanne. Ikke uventet at du er plukket ut. Ser at du ligger veldig godt an.Masse lykke til.Klem

Bellevuegård sa...

Grattis till finalplatsen och vilken fin logga ni har gjort!!

Kram Linda

vår lille verden sa...

Hei:)gratulerer sååå masse og lykke til!:)
klem

Siv sa...

Hei på deg :)
Gratulerer så mye med finale plassen !
Kjempe gøy da ;)
Du har jo et vakkert "hvitt" hjem ♥

Nydelige bilder du viser oss...

Veldig flott logo dere har fått altså :)

Masse lykke til og gode dager ønsker jeg deg ♥

Lantliv i Norregård sa...

Grattis!!!! Lycka till:)

Klem Malin

Familien Furu sa...

Wow så moro! Gratulerer masse :)

Klem klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

HURRRRRRRRRA og lykke til, vennen! HEIER på deg!

Klemmer til deg!

Anneli sa...

Gratulerer Hanne! Så hyggelig å bli plukket ut til "Norges Drømmehjem" :) Jeg er sikker på at du kommer til å få maaange stemmer!

Gleder meg veldig til den nye nettsiden "VI" er oppe å gå!
Ha en fin kveld.
Anneliklem :)

tinemor sa...

Masse, masse grattis!!
Jeg ble så glad da jeg så deg blandt finalistene!
Oggledelig var det å at mange av de 10 er av det lyse slaget :-)

Flott logo.
Tar av meg hatten for den jobben dere gjør!!
Ja, dette blir spennende!!!

Klem

Helena, The Swenglish Home sa...

Hej söta Hanne,

Vilka vackra bilder från ert vackra sovrum!

Och ÅH så skoj att du är finalist i denna tävling! Jag har just varit inne och lagt min röst på dig, så nu håller vi tummarna för att du vinner - du har ju SÅ fint hos dig!

Hoppas att ni nu får hålla er friska i familjen, och varmt lycka till med er nya webbsida! Min blogg är nog kanske inte riktigt "vintage" för att passa in där, annars skulle jag gärna ansluta mig också. Det kommer att bli en jättefin samlingsplats för många fina och inspirerande bloggar - trevligt initiativ från er!

Kramar till dig och lycka nu till med allt!
Helena

GryNoKa sa...

Nå har jeg stemt! Flotte bilder av ditt vakre hjem. Lykke til!
Klem : )

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh, tack, så glad jag blir! Känner mig lite stolt att få göra sällskap med alla andra fina vintagebloggar!

Stor kram igen och tack för din hälsning!
Helena

Ege Denne sa...

Logoen er veldig fin :)

dagens interiør sa...

gratulerer så meget!

salige lavendel sa...

Det vil vel (forhåpentligvis) alltid være rom for ALLE slags stilarter, det er jo variasjonen som er spenennde. Og disse bildene er jo utrolig skjønne, kan godt forstå du ble plukket ut i mengden ja =)