fredag 10. februar 2012

Fredagshilsen hos VI!

Hos Vintage Interior blogs inviterer vi til å linke en helgehilsen og jeg må jo selvfølgelig legge inn en selv også:)
Ville jo kanskje helst tatt litt bilder av kveld i stua med tente lys osv, but no can do, jeg jobber i kveld, så da blir det disse bildene som kanskje gir inntrykk av at jeg skal bruke helgen på avslapning og rekreasjon...ja, det er jo lov å håpe. 
Får sette min lit til at mennene her i huset har husket morsdag på søndag;)
Første uken med VI er overstått og vi skriver over 170 vintagebloggere som har meldt seg inn, og det er enda plass til mange flere!
I går fikk vi i stand VI-bruktmarkedet og det er allerede flittig brukt ser jeg og det gjør meg så GLAD!!
Masse positive brukere gjør at dette bare er moro!


Baksiden med alt dette er at jeg ikke har vært på en bloggbesøksrunde på evigheter så det skal jeg gjøre i helgen, men først er det altså litt jobbing. 
Også jeg må heller ikke glemme å ta Coco ned igjen...for sjansen for at mannen legger seg til å sove i et rom sammen med en gine i undertøy er nemlig lik null ;)


God helg alle!!







11 kommentarer:

vår lille verden sa...

Så vakre bilder,avslappende helg altså:)
Nyt den..
klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig, nydelig, nydelig!!!
God avslappende helg!
Og fin Morsdag til deg, søta!
KLEM

Bettum Villa sa...

God helg ønskes deg og dine fra sjuklingen.

Hulda sa...

Fantastisk flott hos deg. Liker den skilleveggen med vinduer, ligner den vi har på badet. :) Lekkert med sengen bak der. Flott det bildet der døra står åpen og man kan se inn på neste rom. Skjønne møbler!

Monica sa...

Nydelige bilder, dere har det skjønneste soverom, så romantisk og rent på en måte :))

God helg :))

Tinas vita bo sa...

Underbar bilder!!
Såå ljuvligt!!

ha en underbar helg
Kram Tina

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från ditt fina hem
Önskar dej en fin helg
Kramar Kathrine

Bellevuegård sa...

Så vackra bilder!

Önskar dig en fin helg

Kram Linda

Duse Pasteller sa...

VAKKERT!!
Ønsker deg og VI en finfin helg!
klem:)

My Vintage Home sa...

Hvor er det bare S M U K T !!!
Go weekend !! hilsen H.C
www.myvintagehome.dk

Sommerhuset i bakken sa...

Så utrolig vakre bilder! For et herlig hjem du har. Så nydelig! Liker, liker, liker!

Ha en super kveld!