fredag 24. februar 2012

God Helg!!

Tusen takk for tilbakemeldinger når det gjaldt dolokkene...har ikke tenkt over at det på mange måter har vært signaturen til HannesDagbok så jeg lar dem være. 
Har kun tatt av de små etikettene og pusset litt på dem så de blir litt mindre søte;) 





Her i østfold er vi så fantastisk heldige med været i disse dager at jeg bare MÅ stelle ute, så dette blir bare en snutt for å ønske alle glade, alle triste, alle friske og ikke minst alle syke en GOD helg!





20 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Ha en fin Helg
Klem Kathrine

Hulda sa...

Likte så godt det øverste bildet. Så vakre, beige nyanser. Bildene på veggen, og putene passer utrolig godt sammen. Dolokkene ble stilige! Fint uten de etikettene også.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh dina fina pastellfärgade lock, så vårfina dom är. Och jag är både frisk och glad och önskar dig en toppenhelg.
Varm kram
AnnaMaria

Livsgledestedet sa...

Så flink til å gjenbruke ting du er, hadde aldri kommet på det selv....

Ha en flott, vårlig helg.

Renates hjørne sa...

flotte bilder :)

God helg til deg :)

Klem fra Renate

Marit sa...

Vakkert!:) Gleder meg til å se det ferdige prosjektet ditt!!!:)

Ha en fin helg!

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Du må ikke gjøre noe med disse dolokkene dine, for de er utrolig fine som de er !!
Å så dolokk da :))))))

Fin fredag til deg
Klem ღ Heidi

Elin / Draumesidene sa...

Dolokka er freda... sånn er det med den saken... ;)

Og lekre i fargane sine no mot vår!

Ha ei fin fin helg!
klem,
e

Magdalena sa...

dolokk i de vakreste sukkertøyfarger..
herlig bilde..!
ha en fin helg :))
magny

Svenja sa...

pretty pictures, i like the bed :))
wish you a nice weeekend, svenja

i will follow you :))

Skogland sa...

Gooood helg til deg også!

Når det gjelder de kommentarene, så klarte jeg bare ikke dy meg! Hehe..

Klem fra meg

Bellevuegård sa...

Vackra bilder särskilt den översta!

Önskar dig en fin helg

Kram Linda

Vintagepia sa...

Hei,Hanne !!

Dolokkan dine e bære hæilt nydeli`e både mæ og ut`n etiketta...så hærli` at dæm får hænge dær dæm høre hæime :o)
Her i dæ likkje rø`e huse` i skogen e dæ trangt om sali`hæita mæ skrivebor`e tell go`pia i stua....kle`sskape hennes på gangen og madrass`n tell nysænga vårres i buegangen i stua mæns soveromman gjøres færddi`...og fibroen rasla mæ sablan...hmf...håpe vi får uinna nåkka iløpe` av hælga sånn at ting bli normalt snart !!
Hælgeklæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

K&Co. sa...

Hej Hanne !

Nu har også fået vores stemme for flotteste bolig !!!!!
Elsker at følge med i nye tiltag , fint.
God weekend - Kim&Bjørn , K&Co.

K&Co. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frøken Anker sa...

Hej Hanne
Din egen blog bliver lidt glemt i forhold til VIB. Ikke så godt.
Jeg har altid været vild med dine toiletbrætter :-)

Hav en dejlig helg
Kram

Shabby Charm sa...

Hei Hanne!

For noen herlige bilder. Dolokkene er knallfine!

Jeg er ikke er så god på kommentarer men jeg har fulgt deg lenge. Din blogg gir meg alltid masse inspirasjon og du er derfor oppført under bloggfavoritter på min nye nettside www.inspirasjonsguiden.no

Om du vil kan du legge inn det lille symbolet jeg har lagt til høyre på bloggen min. Vi trenger den hjelpen vi kan for å bli kjent. Tanken er at de som ikke kjenner så godt til vår bloggverden lett skal kunne finne mye inspirasjon samlet på ett sted.

Håper også du vil være med på fotokonkurransen "vinterinteriør"og kjempe hyggelig om du vil være ukens gjesteblogger i mars/april? Du sender bare tekst og bilder i en mail til meg og så legger jeg det ut.

Ser frem til å høre fra deg!

inspirasjonsguiden@gmail.com
www.inspirasjonsguiden.no

Mange klemmer fra Maia

Skogslyckan sa...

Härliga dimmiga färger. Här har också varit en strålande solskens dag. Man får inspiration! Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

Mirjami sa...

:)

Tone, mitt dilldall sa...

Så utrolig stilige lokk da!! :)

Gøy å se at noen kan få slike ting til å være fint på veggen, he he! :)