onsdag 29. februar 2012

Jeg Har En Plan...

..og det har resultert i at jeg har besluttet å selge jernsengen jeg har hatt stående i stuen. 
Det er høy klagesang fra både små og store menn her i huset som har syntes at denne har vært stjernen i stue-interiøret, men eldstemann bestakk jeg i går med en svær is og nå har alle altså forsonet seg med tanken.
Grunnen er nye stue planer (les;slå ut en vegg eller to) og jeg gleder meg som en liten unge til neste gang mannen kjeder seg for det er da han pleier å sette i gang på de større tingene:) 
I mellomtiden må jeg få unna litt og det andre som forsvinner i første omgang er bokskapet i den andre stuen.
Er du interressert kan du gå inn her:) eller sende meg en mail på hanne.gran@tele2.no.


Fantastisk vårtemperatur i Halden i dag, ønsker alle en fiiiiin en!!






8 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Sengen er jo bare nydelig, så den går fort ;)
Lykke til.

Klem,Kari

Hulda sa...

Oioi.. skal du selge den? Hadde nok ikke gjort det om jeg var deg.. Da hadde jeg lagret den og sett om jeg kunne ha den et annet sted. Blir nok veldig bra å få større stue.

brudeblogg sa...

Har du et bilde av det bokskapet?

stallnilsen sa...

Fine bilder fra dæ, ha en fin dag i vår været, hilsen Lisbeth

Ege Denne sa...

Åh, sengen var nydelig...
Men jeg skal flytte utenlands, og må selge alt jeg eier selv... Ellers skulle jeg gjerne hatt en slik seng.. :)

Jeg får bare håpe det dukker opp en slik seng der jeg skal bo... drømme...

Lykke til med prosessen ;)

Fru Andersen sa...

Spennende å se hva du skal til med nå! Blir kjekt og følge med på:-) Fint og lekkert blir det nok ihvertfall!

God onsdag videre til deg!

MissMette sa...

Spennende å se hva som skjer her inne hos deg :) - og sengen går nok fort unna tenker jeg! Skulle hatt plass til en slik ja... Ønkser deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Blir spennende å se hva du skal til med, vennen! Senga er jo en fryd for øyet! Ha en fin dag! Klemmer