onsdag 28. mars 2012

Frem Og Tilbake Er Like Langt

Så har jeg altså flyttet på mer eller mindre hvert eneste møbel her i huset bare for å sette alt tilbake slik det var igjen *sukk*.
Det som er enda kjedeligere er at mannen virkelig elsket de nye krumspringene! 
Jeg hadde så lyst til å innfri, men i går morges hadde jeg rett og slett ikke lyst til å stå opp pga at det stod en benk i stua mi (snev av interiør-depresjon der) så da han dro med lillemann på trening på ettermiddagen så jeg mitt snitt til å sette alt tilbake:)
Kompromisset ble at vi snart skal rive veggen likevel og da lover jeg å være mere kreativ;) 


Men, den turkise kommoden har flyttet ut for godt og den er lagt ut for salg på VI-markedet. Da har jeg et par hjørner å kose meg med når det rette dukker opp for å si det sånn...alltid gøy med et prosjekt eller to, hva?


Så da ble det ikke så mye forandringer på bildene, men dere får dem likevel;)

Ha en fiiiin dag!!









19 kommentarer:

Hulda sa...

Ja, slik holder man på. Forandringer er godt innimellom. :) Har nettopp ordnet i stua selv. Flotte bilder her, liker så godt de slitte overflatene, og måten du setter møbler og interiør sammen på.

MissMette sa...

Så flotte bilder, drømmer meg helt vekk her, Hanne :) Forandring fryder ja, men så er det med noe som man liker som det er også ;) Jeg skulle ønske at jeg hadde en stue som jeg kunne ommøblere litt på, men det går dessverre ikke... Så da blir det til at det blir litt foranding i småting rundt omkring i stedet, hihi :)) Ønsker deg en fortsatt fiiiiiiin dag, stor klem fra Mette

Fågel Blå sa...

Hej Hannes!
Du har det så fiiint!!!
Helt underbart i ditt hem!

Ha en fin dag
Klem Kathrine

ANETTESHUS sa...

Hihi! Jeg kjenner til det;) Gøy med en forandring en gang i blant ... men møblene har liksom funnet sin plass;)) Skal dere allikevel rive veggen mellom stuene? Spennende!!

Ha en fin dag!

STOR KLEM

Bettum Villa sa...

Blir spennende å se hvordan det blir. Kommer jo til å bli helt "nye" rom uten de veggene. Mye større. Men samtidig så mister du veggplassen til mye pynt sikkert. Så da må man tenke seg godt om i forhold til hva som blir gjort om på. Ønsker deg lykke til!
Klem Madelén

FrauSchmitt sa...

I love your style. Your home looks so lovely. Your color scheme white and raw wood is my favorite!

Have a nice day,
FrauSchmitt

tinemor sa...

Nydelig!!!!
Klem

Frøken Loppe sa...

Hei!
Kjenner meg godt igjen der, ja..
Fram og tilbake, og av og til fram igjen... ;o)
Men lykken er når ein har funne akkurat det perfekte... i allefall for ei stund.. hi, hi..
Ha ein super duper dag!
Klem IB

Gårdsjenta sa...

Nydelige bilder uansett plassering av møbler :)

Marit sa...

Vakre bilder av vakkert interiør :)
Tenk deg godt om før du fjerner vegger... veggplass er alltid godt å ha :)
Ha en fin dag!
Klem

kråke sa...

Underbara bilder och vad mysigt du har det:))

kram på dig!

kråke

Tinas vita bo sa...

Du har det ju så vackert som det är! :)
men jag känner igen det där med att möblera om, för att sedan flytta tillbaks allt igen... hihi

Underbara bilder från ditt vackra hem!!
Kram Tina

Petra Eriksson sa...

Vackra bilder!!!

Frøken Anker sa...

Om ikke andet, så fik du motion, Hanne :-)

Dejlige billeder fra dit hjem

Kram

Lobeliadamen sa...

The story of my life..... .-)
Klem W

G:a Affären sa...

Det där känns igen, en idé som måste prövas... Jag brukar sätta raggsockor under tunga möbler och sedan hasa dem till sina nya platser, betrakta och sen, tillbaks med allt igen!
Annars tycker jag du har så fint som det är!
Go´kväll från mig,
/Cia

Anno 1924 sa...

Det er godt å vite at det er flere som styrer på ;) he, he
Du har et fantastisk flott hjem, Hanne! Nydelige bilder:)
Ha en strålende fredag!

Hulda sa...

Tusen <3 takk, Hanne! Ble så glad for kommentaren du nettopp skrev til meg.:)

Lille vildand sa...

Ommøblering er terapi - noen ganger fungerer det, andre ganger er er det bare til å brette opp ermene og få alt sammen tilbake på plass. Raggsokker på møblene var en super ide!!! Jeg har ødelagt ex antall gulv i x antall bopeler jeg har hatt ved å dra rundt på tunge møbler.
Herlige bilder!!!!!