søndag 11. mars 2012

Ønsker alle...

...en fantastisk søndag!


18 kommentarer:

Landcharm sa...

Ønsker deg også en fin søndag, og takk for et vakkert bilde!

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

For eit herleg bilde!!!
Ønsker deg ein god søndag også♥
Klem frå Mette.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

God Søndag, søta <3 Virkelig flott og sart bilde!

Ha en fin dag, kos deg!
KLEM

Franske drømmer sa...

En nydelig søndag ønskes dere på andre siden av fjord'n! Nyydelig bilde!

Stor klem

Frøken Anker sa...

Hvor er det yndigt og feminint. Smukt billede. Også en dejlig søndag til dig

Kram

G:a Affären sa...

Älskar ditt kök vare sig det är vardag eller firande av födelsedag! Kannorna med blommor och dukningen är kanske extra fin en sådan dag. Det långa bordet med alla stolarna,mmmmm!
/Cia

Dronninghuset sa...

DET SAMME TIL DEG,
GOD SØNDAG.
VARM KLEM TOVE

-Mia- sa...

Nydelig bilde! God søndag til deg og! KLEM

Fågel Blå sa...

Önskar dej en fin Kväll
Klem Kathrine

Millygarden sa...

Vacker blomsterbukett!

Trevlig Söndag!
Kram Marina

Siddis back home sa...

Nydelige bilder hos deg, ha en fin søndag du også!

Finally White sa...

What a beautiful picture, I absolutely love your style!!!

Have a nice sunday!
Birgit

Rosor och Spetsar sa...

Hoppas du också haft en fin söndag, här har det känts som vår med solen och 10 plusgrader - härligt
Kram
Annelie

Solvejfire sa...

Hvor ser de bare fine ud, dine blomster :)
God aften
Jeanett

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei Hanne. Tusen, tusen takk for støtte fra deg (og VI). Det er utrolig hvordan kommentarene varmer hjertet mitt ikveld. Er litt sippete og syns det hele er litt tungt akkurat nå, fordi mailen(e) jeg har motatt i det siste har forsøkt å angripe meg som person, som mamma og mitt hjem. Det har vært veldig sårende, så jeg kjente at lysten til å blogge fallt helt i kjelleren. Det er tungt og sårt. Og all den varmen jeg opplever nå ikveld gjør meg målløs.. Takk for at sånne som deg finnes og er i flertall! Stor klem fra Cecilie

salige lavendel sa...

Åh, dette bildet var jo helt nydelig!! Ranunkler er yndlingsblomsten min og det litermålet er bare 100 % sjarmerende. Ha en koselig mandag.

Lottemora sa...

Håper du hadde en finfin søndag. Her har vi skikkelig guffent vær idag, og jeg har satt meg ned med en god kopp te. Og har blir jeg nok en stund til

Klem
Lotte

Gail sa...

Beautiful ! Gail x