lørdag 31. mars 2012

Påsken

..er her og for min mann som har sitt daglige virke i skolen så har ferien allerede startet. 
Det betyr hyttetur på ham og guttene fra mandag av, men for meg som slett ikke jobber i skolen blir det en annen type ferie i stedet. Husmorferie...huff, så leit;) 
Jeg har føket rundt og gjort rent i alle krinkler og kroker i dag for å være godt forberedt...husmorferien skal nytes og alt må være klart, ingen ødeleggende irritasjonsmomenter. (Jeg har til og med ryddet i klesskapet mitt!!!)
Ellers venter søsterbesøk litt utover i uken og det hele avsluttes med lillemanns fødselsdag på selveste langfredag...jeg er forresten på jakt etter Liverpool-kakepynt,noen som vet hvor det er å oppdrive? 
Tenker på en slags spiselig logo eller noe..:)
Så dette tegner til å bli en finfin uke, men håper selvfølgelig det blir tid til litt blogging også innimellom all avslapningen;)


Herlig lørdagskveld!!

Gamle zinkpotter fra VintageByNina *love*


9 kommentarer:

Agnes, Livet i det Blå huset sa...

Prøv ebay.co.uk, de har masse partyting av alt mulig.
god påske

Gårdsjenta sa...

Deilig med husmorferie :)

her blir det alt annet enn fri i feriern, med både soberom og terrasse som skal pusset opp/bygges.. :)

Tanta mi laget drakta til Arsenal som kake, da brukte hu bare ett utklipp av emblemet på "skjorta" :)

Iben sa...

Kære Hanne

Super søde billeder Hanne :)

Ønsker dig og din familie en rigtig dejlig påske

STOR klemmer

Iben

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige bilder, kjære Hanne! Kos deg med husmorsferien.. hørtes deilig ut.. her er ferien alt begynt.. og nyter late dager på hytta :) Ha en fin kveld! Klemmer

Lisa sa...

Husmorferie høres helt perfekt ut :) Nyt hvert sekund :)

Jeg bestilte "spiselig bilde" til å pynte oppå ei kake med hos den lokale bakeren til en barnebursdag vi hadde, ble kjempefint :) Leverte et bilde vi hadde med selv av Hello Kitty :)

Kos deg masse, Hanne :)
Klem Lisa:)

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från dej!
Ha en fin Söndag!
Klem Kathrine

sologbolig sa...

Husmorferie høres deilig ut. Her blir det huset fullt og alt det medfører. Slisomt med kjekt. Ønsker deg ein fin påske. Klem.

Bettum Villa sa...

Litt ferie hadde vært deilig kjenner jeg nå.. i min lille ferie skal jeg prøve å rydde i stand her i huset. Det er helt bomba her etter all malingen jeg har drevet med i det siste. Så vi får se hvor langt jeg kommer i påsken.
Håper du koser deg glugg i hjel i påsken. Klem fra meg.

Anno 1924 sa...

Elsker sinkpottene! Så fint det var å ha de på rekke og rad:) Nydelige påskeliljer:)
God palmesøndag!