mandag 19. mars 2012

Påskepynt

Pynting til påske kan jo by på noen utfordringer for en vintage-entusiast, men jeg kjøpte disse gamle transportburene av Frøken Anker for en god stund tilbake i håp om at de skulle gjøre jobben litt enklere:)


Det kommer også godt med å ha en mamma som alltid tok med seg litt underlige ting hjem til meg fra reise som f.eks håndmalte egg...så kanskje ikke verdien i dem da men jeg er utrolig glad de har hengt med på alle flyttelassene likevel for de er virkelig blitt et kjærkomment tilskudd til påskepynten.


Med litt høy (takk til kaninen vår Spike som donerte bort litt) og noen fine gamle eggeglass ble jeg i grunnen ganske fornøyd....og ja, jeg vet at små duer ikke er så påskete, men de blir med likevel;)



Jeg tror egentlig dette blir mitt bidrag i år så får jeg heller supplere med litt påskeblomster:) 







15 kommentarer:

Millygarden sa...

Vacker bur med ägg i. Tycker ditt kök med vackra tolixstolarna är så fina!

Kram Marina

Gårdsjenta sa...

Det ble fin påskepynt!! :)

jeg er ikke så glad i gult, så blitt ikke så veldig påskepynta her i huset.. Men denne typen pynt likte jeg godt :)

Lisa sa...

De burene var kjempefine :) Så heldig du er som har fått tak i de :)

Veldig stemningsfulle bilder :)

Klem Lisa:)

tinemor sa...

Vakkert!!!
Klem

amelie sa...

Såååå läckert! Älskar ditt hem!
Kram amelie

LykkeLise sa...

Det var nydelig vennen:):)
Så heldig du var som fikk tak i de burene:)

Jeg er ikke så glad i gult og sånt, men når man har små i hus som syns d er gøy å dekorere egg må jeg bøye meg;)

Klem klem

Tinas vita bo sa...

Vilka superläckra burar!!!
och vad fint du pyntat dem!!

Kram Tina

Lille vildand sa...

Superfint!!
Påskepynt...har ikke tenkt på det en gang. Må hjem til mor å hente mine gule garn kyllinger:-)

weisser traum sa...

oh meine liebe
sooooo wunderschön. liebe vogelkäfige über alles.
herzlichst daniela

Hespe sa...

Så nydelig Hanne, og etter min smak - akkurat passe påskete ;)

Ha en flotters dag!

Klem fra Hildegunn

Brocante sa...

Så mye lekkert det var hos deg da! Jeg er jo veldig glad i Frankrike da!

Anno 1924 sa...

Vakre bilder! Gleder meg sånn til påske! Det hvite egget med blå detaljer var nydelig!

camilla sa...

Åh...nydelige bur!:)
Ha en fin kveld:)
Camilla.

Christine sa...

So fine bur du har fått tak i :) Heilt passe påskete med dei egga og duene :)

Har nokre heimalaga litt nostalgiske påskeegg til salgs i mitt skjore redet, ta gjerne ein kikk :)

Ha ei finfin veka!!

Klem frå Christine

Alle Tiders sa...

Fugl er fugl, Hanne ;)))