tirsdag 13. mars 2012

Pur Glede!

Jeg blir så glad når ting jeg bestiller på nett står 100% til forventningene;- for ærlig talt så er det jo slett ikke alltid;)


Coco har fått pynt i form av gamle blomsterdekorasjoner laget av vokset papir og perler i de nydeligste farge-sjatteringer, bildene yter dem ikke rettferdighet.


Men den kravstore damen (hun altså...ikke meg!) vil ha mere og et par gamle sorte knappestøvler er på vei hit fra VintageByNina og alle hjerter gleder seg!! Hun bryr seg slett ikke om at hun ikke har ben,de skal bare "kle" henne, for å si det sånn.
Men jeg har da fått mere lekkert i posten i det siste og kanskje jeg viser det i morgen;)


Nesten halvveis i uken og snart helg dere!! ;)





14 kommentarer:

Marit sa...

Rett og slett bare VAKKERT!!!

Bettum Villa sa...

Så morro at det sto til forventningene. Så kjempe lekkert ut!
Klem Madelén

G:a Affären sa...

Läcker dekoration på Coco, svarta knappstövlar låter också som en fullträff!
Spännande att se vad det blir mer, kikar in i morgon.
Go´kväll,
Cia

pureshabby sa...

Wonderfull pictures.

Hugs
Sabine

Lilla Blanka sa...

Åh fantastiskt läckert!

Så fina bilder från ert kök nedan också <3

Stor kram
Mia

Hulda sa...

Vakre, rå bilder. Så herlig den kransen var også. :) Den passer perfekt hos deg.

K&Co. sa...

Jeg kan jo kun glæde mig over at Coco har fået en fantastisk hjem , hvor hun rigtig bliver forkælet.

Mange hilsner Bjørn - K&Co.

elinAnita (eddas) sa...

Ja,hun trenger jo en garderobe hun og:)
klemklemklem

Ellen Waleur-Eriksen sa...

Herlig å se coco i ny stas. Hun er jammen i meg en fin fin dame ;)
Ha en fin kveld, Hanne. Klem fra Ellen.

Mayes Krypinn sa...

Wow! Det var ei flott "dame". Ble nesten litt misunnelig nå!

Klem May-Britt

Hespe sa...

Herlige bilder og herlig tekst!!! Klart denne damen må få den beste bekledningen som finnes, "smykket" var nydelig, og støvlene blir nok perfekte de også :)

Fortsatt fin kveld til deg snuppa ♥

Klem fra Hildegunn

MissMette sa...

Nydelig ღ og flotte bilder :)
Det er så kjekt når man blir
fornøyd med det man bestiller
på nett - ikke alltid ting er
som de ser ut :)
Alltid koselig å titte innom
deg, mange flotte bilder og
innlegg ღ Ønsker deg en fortsatt
fiiiin uke, stor klem fra Mette

vår lille verden sa...

Jeg har også en slik stående,på mitt soverom vel og merke uten noe på..
Har ikke funnet noe enda..
Det du viser her er lekkert!
Gleder meg til resten:)
klem
kathrin

Fågel Blå sa...

Bara så vackert!!!
Ha en fin Dag
Klem Kathrine