mandag 26. mars 2012

Vår-rengjøring med alt som følger med:)


Tradisjonen tro runder jeg av vår-rengjøringen med smertestillende tabletter og varme omslag...vindusvask er definitivt ikke for pyser:)
Jeg bør egentlig ikke gjøre for mye av den slags grunnet en kranglete nakke, men så er det rart med det;-skal man få vondt så kan man like godt gjøre det skikkelig så i tillegg til rene vinduer har jeg nå fått skrivebord i tv-stuen, ny gammel hylle på badet, langbenk i lillestuen, men er også en stk turkis kommode fattigere...vel, ikke egentlig, men den har flyttet ut i boden og jeg tror jeg begynner å bli klar for å selge den. 
Jeg begynner med bilder fra badet for der er det en stund siden jeg har vist noe. Har jo i tillegg fått nytt  tak der inne som nå endelig er malt, ikke at jeg forventer at noen skal se forskjell...det var jo hvitt det gamle også;)
Fri, rent hus og grilling...slett ingen dårlig start på uken ;) 


Håper din har vært like fin!





14 kommentarer:

Svenja sa...

wow, how nice :) this is a really cool bathroom :)
hugs, svenja

Prinser og Prinsesser sa...

Ååååh, så fint bad!

Hulda sa...

Nydelig på badet ditt. :) Stilig med opphenget og de enkle kleshengerne på. Likte veldig godt innlegget fra uteplassen deres. Så herlig med sola som skinner og det flotte interiøret. Gleder meg til å ta utemøblene ut her også. Har maken dekkstol, ser jeg. :) Deilig å sitte i. :)

Tinas vita bo sa...

Vilket underbart badrum!!
Härliga detaljer!!

Kram Tina

Alfa sa...

Fint som alltid:0). Pass på deg selv.

Lisa sa...

For et utrolig lekkert bad <3
Elsker alle de små detaljene dine :)


Klem Lisa:)

Hege sa...

Utrolig fint bad!!! Jeg ser faktisk at det er rent og luftig og vårlig hos deg, det skinner igjennom bildene det :)))

Klem fra Hege

salige lavendel sa...

Aldeles nydelig rålekkert bad!!! Deilig å få gjort litt ja, men dumt du må betale med så mye smerter. God bedring, håper det var verdt det. Har en litt kranglete nakke jeg også, så jeg vet at nakkesmerter tærer på kreftene.

GryNoKa sa...

Kjempefint bad!
Ha en fin uke og god bedring!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå så nydelig, Hanne! :) Og så fine bilder fra terassen dere under her og! Gleder meg til å se omgjøringene dine! Flott!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

MissMette sa...

Hei skjønne, Hanne :)
Tusen takk for koselig kommentar
inne hos meg :)) Ja, det blir noen
forandringer fremover, noen dager
blir sikkert lette og andre litt
tyngre... Nydelige bilder her hos
deg som alltid, og så deilig å få
vasket litt rundt. Syns det er godt
å få det gjort på denne tiden jeg
også :) Ønsker deg en fin, fin uke
videre, stor klem fra Mette

Vintagepia sa...

Hei Hanne !!
Ka vi ikkje gjør førr å få dæ ræint og fint ruindt oss koste ka dæ koste vil...håpe du bli bra snart !!
Kjæmpekoseli` bad ut`n førr masse krimskrams...lyst og lækkert :o)
Bli litt vasking her og tell Påske mæn trur ikkje vi orke å vaske ruin`t sia vi ikkje har hadd fyr i ve`åvn og vi vaska ruin`t i fjor og eg græie ikkje å hærje så mykkje pga fibroen...får ta litt og litt i gången iløpe` av vekka :o)
Vi gle`r oss tell Påskebesøk av æildstekar`n min på 27 som bor i Oslo...bli koseli` sia vi ikkje har sedd han sia jula!!
Ha en nydeli` tirsdag Hanne så blogges vi...klæm fra dæ likkje rø`e huse` i skogen...Vintagepia

Anno 1924 sa...

Så herlig bad du har! Skulle ønske vi hadde litt større plass på badet. Speilet over vasken var utrolig flott! Det må være deilig med så stort vindu på badet! Så lyst og fint:)

Villaveien nr 1 sa...

Hei :)
Oi for et nydelig hus du har.. Bare helt fantastisk fint alt sammen ..Jeg har tittet i bloggen din idag og ble veldig inspiret. Gu så fint..



La meg til som følger.

Margareth .
Blogget i snart 1 mnd..