søndag 29. april 2012

Litt medtatt..

Den har akkurat kommet i hus, min nye ginetopp fra Butik Sophie.
Den er veldig gammel og litt ekstra medtatt;-akkurat slik jeg liker det. Såå skjør, men akk så vakker!
Foreløbig har hun fått plass i stuen men hun er også veldig flott i et hjørne på kjøkkenet så jeg får liksom ikke bestemt meg helt. Som kjent fryder jo forandring så hun kan kanskje stå litt her og litt der?
Skuldrene har senket seg og jeg nyter siste rest av helgen. Dagen har inneholdt fødselsdags-besøk og sykkeltur med barna...nå blir jeg tvunget til å spille UNO for hundrede gang med minste mann så det ble en liten snutt i dag,

..ønsker alle som er innom en fortsatt god søndag!






9 kommentarer:

amelie sa...

den är helt fantastisk!
trevlig söndag till dig!
Kram Amelie

Hulda sa...

Stilig! Likte også godt den kommoden din, som mangler dører. Flott med kurvene og koffertene i den.

Alberte sa...

Disse damene med sine smale midjer og yppige bryster...de flørter og forfører - og vi blir forelsket igjenog igjen!!!!

mirjamsdrøm sa...

Nydelige hjemmet ditt :)
Sjarmerende byste!
Ønsker deg en fin uke!
Klem

mirjamsdrøm sa...

Nydelige hjemmet ditt :)
Sjarmerende byste!
Ønsker deg en fin uke!
Klem

Tinas vita bo sa...

WOW!!
Bara sååå vacker!!!
Hon är lika vacker var hon än står... :)

Ha en fin valborg
Kram Tina

tinemor sa...

Åh, så vakker!!!!
Klem

AngellHuset sa...

Så nydelig den er! Misunner deg gitt! Leter etter en selv! :)

Monica sa...

Sååå fint hos deg altså, likte så godt den hvite kommoden uten skuffer, men med kofferter istedet, og stillebenet oppå den er fantastisk flott, fikk nesten lyst til å herme alt :))

Ha en fin ny uke :))