tirsdag 17. april 2012

Noen fordeler

Jeg har jo solgt unna en del ting i min "renselsesprosess" og fordelen med det er at man ofte får "løyve" i familierådet til å øremerke disse pengene til nye kjøp. 
I tillegg hadde vi bryllupsdag i helgen og mannen vet hva han skal gjøre for at kona skal bli fornøyd! Det ble en innbringende helg for å si det sånn (er jo egentlig ikke riktig siden vi ble en del fattigere i kroner) bl.a. fant jeg endelig en type parafinlampe som jeg har sett etter en stund. De er så nydelige med sine store hatter:)


Ellers hadde Pernilles et lite salg i helgen og det betyr at et par digre gamle vinduer er på vei til Halden.
De skal sørge for at det blir litt lunere i utestuen min og jeg kan nesten ikke vente!! Skulle egentlig hatt en rørlegger her i forrige uke ang vaskerommet også, men en "hastejobb" dukket opp og da tar det jo sin tid. Ikke mangel på prosjekter her, altså;)


En fin dag ønskes alle besøkende!



Vinduer fra Pernilles.com


12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Vilka fina fönster!!!!!
Ha en fin Dag
Klem Kathrine

berit sa...

Så flott lampe. Og de vinduene var bare lekre. Gratulerer og fortsatt god dag til deg og.

Camilla sa...

Fantastisk hjem, jeg har sikkert sakt det før:) Elsker bildene dine og smaken og stilen er bare helt skjønn :)

Ha en fin dag :)

Klem fra Camilla

Mayes Krypinn sa...

Fantastiske vinduer du har fått tak i. Du har et flott hjem jeg kunne flyttet rett inn i, og en inspirerende blogg. Takk til deg!!

Klem Maye

Franske drømmer sa...

Åh, for noen vakre vinduer!
Kan ikke jeg flytte hjem til dere, da? ;)

Franske drømmer sa...

Åh, for noen vakre vinduer!
Kan ikke jeg flytte hjem til dere, da? ;)

Tinas vita bo sa...

Ååååhh en sån där lampa letar jag oxå efter... Viken lycka!! :)
Och fönstren är helt underbara!!!
Vill oxå ha!!!!!!! hihi


Kraaam Tina

Bettum Villa sa...

Nyyyydelig lampe!! Du er så flink til å komme over skatter :D.
Takk for ebay tipset.
Og ja, vi må snart slarve litt igjen ;).
Klem Madelén

mirjamsdrøm sa...

Nydelige bilder fra ditt fine hjem :)
Alltd gøy med noe nytt!
Gleder meg til å se de fine vinduene på plass ;)
Ha en fin uke!
Klem

Kristin sa...

Nydelig, det er så fint hos deg:-9
God kveld ønskes fra
kristin

Brocante sa...

Deilig å bytte ut litt! Morsomt med nye innkjøp - spesielt nå man vet at man ikke tar av andre budsjett!

Guttemamma sa...

Ha en fin dag i ditt fine hus, du fine dame!!
Klem klem♥