lørdag 14. april 2012

Ønsker alle...

...som titter innom en 

God helg!




14 kommentarer:

-Mia- sa...

Hei snuppa! :-) Ha en fortsatt super helg du og!! Håper det er soool i Halden også! :-) KLEM

Marit sa...

Nydelig<3

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!!

Önskar dig oxå en härlig helg
Kraaam Tina

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Herlige bilder ☺ Ha en riktig flott helg ☺

Renates hjørne sa...

God helg <3

Manne's hverdag sa...

Ååååååååååh Hanne - du imponerer igjen med fantastiske bilder fra ditt nydelige hjem!!!

Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

God helg til deg også Hanne!!!
Flotte bilder♥
Klem frå Mette.

Lille vildand sa...

BELLA - BELLA - BELLA!!!

Simones Country Home sa...

Hei på deg. :o)

Åh så fine ting du har finni deg på loppemarkedet da, kan lønne seg å dra selvom det er sjelden en finner noe fint, før de andre stikker av med det. :p

Fine bilder du har her også. :o)

Ha en super søndag.

Klem Simone :o)))

Lene i Annekset sa...

Jernsenga du har fått tak i er jo bare helt nydelig, heldige du! Fine bilder som vanlig fra deg! God søndag til deg. Her i Annekset males det! :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Herlige loppisfunn... Fantastisk
Ønsker deg en fin søndag
klem

tinemor sa...

Ja, jeg legger virkelig hode i bløtt nå, for å finne ut hva jeg gjør.
Slike gamle senger pleier jo å være korte, -hvorfor var akkurat denne så lang?
Typisk! :-)
Ja,ja ordner seg vel. Og gjør det ikke det, vet jeg at Ida blir overlykkelig

Nå tror jeg jeg fikk til å fjærne ordbekreftelsen....
Sjekk gjerne, og gi meg tilbakemelding, om du gidder

Stor klem

Heather sa...

oh, what a beautiful and peaceful room!

Berit sa...

Flotte bilder