fredag 13. april 2012

Over All Forventning!

Jeg fikk en venneforespørsel på FB her forleden fra en Marit Molin i Halden som samtidig sendte meg en invitasjon til loppemarked i Violgaten 7, Halden. Så skal jeg være ærlig, jeg har sjelden veldig høye forventninger til loppiser som nå for tiden er en våt drøm for retro-jentene, men jeg takket ja, tok en tur i minibanken og tittet innom. OG, jeg fant, jeg fant!! En gammel sort jernseng som trenger litt t.l.c., to gamle trykk i orginale rammer, en taburett (får aldri nok av dem) en gammel serveringsbolle i fajanse og en lysestake som jeg har glemt å få med på bildet ser jeg...jaja, må spare noe til siden også;)
Men ikke nok med det, da jeg kom hjem fra byen etter en is-tur med barna stod jammen alle loppene i gården min!! Har ALDRI vært på loppemarked med levering...for en service! Dette loppemarkedet har åpent til klokken 18 i kveld og til klokken 15 i morgen (søndag) for dem som vil titte:)


Ingen dum start på helgen!!




18 kommentarer:

Fru Andersen sa...

Aiai, så flotte funn! Der var du heldig ja, langt mellom slike skatter på loppis for tiden!

Nydelig fra gjesterommet under her, herlig farge på veggene!

God helg:-)

Sukkertøy for øyet sa...

Oi!
..her var du heldig!
Både med funnene dine og med LEVERING av LOPPENE!!
Det er det villeste jeg har hørt *ler*
HERLIG :)

JuLiE sa...

Herlige funn!!
Håper det kommer et loppemarked inærheten av meg (Moss) snart også...
Kjekt med levering!! Det kunne jeg absolutt trengt... ikke lett å frakte store "lopper" på en liten scooter :-)
Hihi!!
Ønsker deg en NydeligFlott helg!!

Tinas vita bo sa...

Härliga fynd!!
och vilken service!!
Vore ju toppen om man fick sina loppisfynd levererade, då kunde man ju slå till ordentligt... hihi

ha en underbar helg
Kram Tina

My home is my Castle - by Kari sa...

Åhh, den senga var fiiin !!
Så heldig du var, mange flotte funn :)

Klem,Kari

Monica sa...

Nydelige loppefunn, det trykket ga meg en ide om å få tatt noen sort-hvitt bilder av naustene ved farfar-huset og forstørre, det skal jeg jammen gjøre en gang, bare jeg ikke glemmer det, har jo så mange ideer jeg skal sette ut i livet;))
Skjønner godt at du ikke vil flytte og begynne på nytt.
Og tusen takk for fargekoder, lys blågrønn er akkurat hva jeg er ute etter, den skal jeg prøve ut, gleder meg :))

Goood helg :))

Bettum Villa sa...

Olala, ja dette var virkelig noen flotte funn!! Skal på loppemarked selv i morra, men det er først etter Ikea tur med Interiør drops.
Tror det er duket for en flott dag.
God helg :D. Klem Madelén

Lille vildand sa...

Fantastisk å finne slikt på loppis. Jeg unngår dem - det er jo som et idrettsstevne: klar ferdig - finn!!!!!!

Lille vildand sa...

Forresten: har du fått tak i en bordgine nå? Ser K & co har en lekker som er reservert:-) Tenkte på deg.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Herlig!!
Du var jammen heldig, langt mellom slike funn for tida..
Jeg finner sjelden de store greiene på loppis her oppe, men klarer liksom ikke å la være å gå dit alikevel - jeg kan jo gå glipp av Det Store Funnet liksom...;P

Ha en strålende helg!
KLEM

G:a Affären sa...

Vilket flyt! Både när det gäller dina fina fynd och hemleverans. Sängen är jättefin och taburetter finns det alltid plats för!
Trevlig helg
/Cia

My Vintage Home sa...

Super fine fund !!!!! Tillykke

Frøken Anker sa...

Så heldig du var, Hanne. Flotte ting. Du er også altid velkommen til ''loppemarked'' ved mig <3

Hav en dejlig helg. Vi har dejligt travlt i butikken... det er nok foråret, der rykker i folk :-)

Kram
Birgitte

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till underbart fina fynd, såna loppisar råkar man inte på särskilt ofta.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Marit sa...

Er det muuulig å være så heldig da??!! Nydelige funn! Å finne en slik seng er jo bare griseflax i mine øyne!

Ha en fin dag videre!:)

June sa...

Hei:)
Skal si du hadde lykka med deg ja:) det er jo gøy når det er sånn:))
klem fra meg:)

Hanne sa...

For en fantastisk taburett! Sånn vil jeg å ha!!!! :):):) Hvor kan man finne tro?

Millygarden sa...

Åh så fin säng..en sån som jag önskar att jag hade åt min yngsta flicka!

kram Marina