lørdag 28. april 2012

Skulle hatt..

Den siste uken kunne jeg trengt ti vaskehjelper, to kokker, to fysioterapeuter og minst en krise-psykolog.
Men takket være listeskriving, elimineringsmetoden og ekstremt forståelsefulle arbeidskolleger kom jeg i mål likevel:)
Under vaskeromsoppgraderingen måtte mannen inn i en pipeluke og huset ble dekket av rødt støv (derav krise-psykologen), noe jeg egentlig ikke oppdaget ordentlig før jeg hadde dratt bena opp i min nyvaskede hvite sofa. Hva gjør man? Jo, man teller til ti og vasker dem en gang til;- sånn er det bare. 
Kan man egentlig forlange forståelse for en hobby som er så absurd?...hadde jeg ikke drevet med dette selv hadde jeg hatt vondt for å se at en verden så og si kan rase fordi ikke huset er strøkent, men når det skal foreviges, og attpåtil av "søta bror", så blir det så latterlig viktig likevel.


Men, nå er det overstått og jeg kan glede meg til resultatet som jeg ikke aner når kommer;) Jeg skal gå tilbake til å kose meg med blogging og alt annet som jeg liker mens jeg minner meg selv på hvor LITE viktig dette tross alt er..trenger bare å skru på nyhetene i disse dager for å få en påminnelse om det.






7 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Hihi.. kan se for meg at du fyker rundt med vaskekosten ja ;). Støv er aldri morsomt uansett..
Lykke til med vaskerom prosjekt.
Klem Madelén

Marit sa...

Takk og lov for avtagbare trekk!!
Lykke til med prosjekt vaskerom, kommer garantert til å bli råflott som resten av huset!!:)

Ha en fin kveld!

Tinas vita bo sa...

hihi lycka ill med badrummet och tack o lov för tvättbara sofföverdrag!! .0)

Ha en underbar kväll
Kraam tina

Iben sa...

Kære Hanne, det ser rigtig dejligt ud hos dig.
Rigtig go´weekend til dig og din famile.
Glæder mig til at se billeder af projektet :)

Knus

Iben

berit sa...

Synes du tar det utrolig pent, jeg. Så artig å få besøk av svensk magasin, da. Og sikkert mye arbeid med å få alt i orden i forkant. Håper du sier ifra når det kommer på trykk.

Gårdsjenta sa...

Ja, denne interiørbesettelsen betyr egentlig veldig lite i det lange løp..Men det er godt å ha noe man trives med også :)

Jeg syns det er så fint å tenke på at mine forfedre har holdt på her i mange, mange år, før vi tok over :) da gir det litt ekstra betydning syns jeg :)

Kjempeflotte bilder, og spennende å få besøk fra nabolandet :)

elinAnita (eddas) sa...

Så hyggelig at du blir foreviget hos søta bror:)Takk for at jeg blir ukens VI blogger ,det blir koselig:)Ser jammen meg ikke ut som jeg kommer meg nedover før etter 17 mai...skjer noe hver eneste uke....
klemklem Birkelunden her I come:)