torsdag 10. mai 2012

Brukt/antikk-marked på Damhaugen!



Så blir det brukt/antikk-marked igjen her på Damhaugen og dato for begivenheten blir søndag 10.juni kl.13.00.
Det har seg jo sånn at det fort hoper seg opp med ting en ikke lenger har plass til og siden jeg og Marit http://maritspustibakken.blogspot.com/ allerede testet dette ut i fjor med stor suksess har vi bestemt oss for å gjenta bedriften i år. 
Anette fra http://www.anetteshus.com/ skal også være med i år i tillegg til et par stykker som for øyeblikket er uten blogg. Så som dere skjønner, her burde det være noe for en hver smak.
Bor du i området rundt Halden og har lyst til å bli med å selge så send meg gjerne en mail på hanne.gran@tele2.no for det er enda plass til flere!


 Ha en finfin torsdag!






13 kommentarer:

Hilde sa...

Skulle virkelig ønske jeg bodde litt nærmere. Lykke til med loppemarked. :-)

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder från ditt kök!!

Ååhh vad kul det låter!! :)

Ha en fin slutspurt på veckan
Kram Tina

Tove `blogg verden sa...

Nydelige bilder som vanlig- og heldige er de som bor i nærheten av dere :D
Klem Tove

Bettum Villa sa...

Høres utrolig morro ut!! Klem

alottes verden sa...

Så spennende...MÅ Jo bare prøve å få tatt en tur nedom der:-)...
Nydelige bilder fra kjøkkenet:-)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Nå måtte jeg inn på Google-maps og sjekke hvor langt det er fra meg til Halden... ;) Dette fikk jeg så lyst til å reise på! 21 mil en vei. Det går jo det ;) Får jeg med ei venninne som liker en biltur :)

Nydelige bilder som allid fra deg:)

Ha en fin dag og kos deg:)
Klem og kos:)

tinemor sa...

SÅ gøy da!!
Lykke til
Klem

Jijji sa...

Høres gøy ut! Må sjekke kalenderen, jeg...

Klem fra Jijji

Vintagepia sa...

Nydelie bilda fra kjøkkene dett,Hanne !!
Har sedd kvite hortensia i butikken såkanskje eg må gå tell anskaffelse av en sånn...passa pærfækt oppi suppeterrin...e på jakt ætter en sånn en eg og :o)
Ønske deg og dine æi førrtræffeli hælg og løkka tell på loppemarkede...Vintagepia

liven sa...

Det hadde bare vært kjekt...men ikke bor jeg nært dessverre...og barnedåp skal det være her den dagen :)

-Mia- sa...

Hadde vært gøy å være med på! :-) Nydelige bilder du viser idag!! Ha en super dag, min venn! KLEM

Sommerhuset i bakken sa...

Åh, skulle gjerne vært der! Regner med at dere har mye fint ;-)
Lykke til med loppemarkedet!

Du har så utrolig mange flotte bilder på bloggen din. Helt nydelig!

Ha en riktig god helg!

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Filler´n altså - DER skulle jeg gjerne ha kommet!.. Desverre sitter jeg da på et fly ned til Rhodos : (
Uff så dumt... Ha en strålende helg Hanne! Klem C