mandag 14. mai 2012

Da prøver vi denne..



Når man møblerer fullt utendørs må man regne med litt "svinn";-særlig når vindkastene tilsier om at man plutselig har stått opp til en helt annen årstid enn det som leses på kalenderen.
En nydelig gammel fajanse-mugge som har rommet blomster og kvister så langt denne våren har tatt kvelden så nå prøver jeg med denne;
En diger krukke opprinnelig til smelting av metall! Det virker som den veier hundre-og-noen kilo, men er nok ikke fullt sååå tung, nydelig farge har den også og for meg som elsker å knekke grener på naboens syrin-tre skulle jeg tro at denne vil gjøre nytten en god stund fremover!


Vi prøver!







11 kommentarer:

Lobeliadamen sa...

NYYYYYYYYYDELIG Hannemor :-) Alldeles vakkert. Herlig bilde. love love love ♥

Høggs fråmm Børgæn sitti.

Marit sa...

Vakre bilder du leverer :) I dag er det vel mer høstvær enn vårvær, men vi får håpe på bedre dager.

Hilde sa...

Flotte bilder som alltid! Jeg blir såååå innspirert av bloggen din. Følger med på endel blogger, men du er min absolutte favoritt! :-) Ønsker deg og dine en fantastisk dag! Klem

Tinas vita bo sa...

Fantastiska bilder!!
Bara såååå vackert!

Ha en fin dag
Kram Tina

elinAnita (eddas) sa...

Kjermpefin,og uteplassen din også.I morgen kjører jeg til Fredrikstad.Blir der til søndag:)
klemklem

Vintagepia sa...

Hei Hanne !!
Rustikk og stili krokka...hæilt ætter Vintagepia sin smak :o) Ha æi nydeli uka...klæm fra dæ likkje røe huse i skogen...Vintagepia

Rosor och Spetsar sa...

Njuter av alla dina vackra bilder, sån härlig vårkänsla
Kram
Annelie

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

So flott!!!!Kor fint du har det Hanne:)
Klem frå Mette.

Sommerhuset i bakken sa...

For noen utrolig flotte bilder - som tatt rett ut fra et interiørblad. Såååå fint!

Nydelig krukke med en herlig vilter blomsterbukett ;-) Likte også skapet og den hvite jernsenga utrolig godt. Jeg kan bare kikke og kikke og kikke. Så mange flotte detaljer.

Ha en finfin kveld!

Alberte sa...

Det uterommet ditt er UNIKT!!!!!

salige lavendel sa...

Så lekre lekre bilder!!!