tirsdag 15. mai 2012

Den evige firer..

Boligdrøm hadde for litt siden en konkurranse hvor de skulle kåre norges drømmehjem og Halden-huset fikk en hederlig delt 4.plass.
Vi var jo med i Boligpluss sin konkurranse for et par sesonger siden også og fikk samme plassering;- men det er vel en veldig bra plassering når alt kommer til alt, eller hva?
Her er rangeringen etter at folket har talt og gratulerer til Maria som gruste oss andre med nesten halvparten av stemmene!


Ellers er Fraciska i full gang med juleboken sin og de to sidene herfra er ferdige;- fine?




Ha en strålende tirsdag!

10 kommentarer:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Herlig!! Vi har "likt" innlegg i dag (mitt ligger på forhåndspublisering, så er ikke ute enda...)
Gøy å være med i Boligdrøm og gøy å være med i boken! Akkurat nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal finne på for noe lurt til teksten til boken....ganske blank, men kommer vel opp med noe;) Veldig fin tekst til dine bilder, som (som alltid) er nyyyyyydelige!

Ha en strålende dag, skjønne;)

June sa...

kjempefine sider fra huset ditt! å en 4. plass er jo knallbra! det er jo så utrolig mange fine hjem der ute at det er jo helt sinnsykt!!!!;) så gratulerer så mye med 4.plassen!:)
june

Fågel Blå sa...

Härliga bilder!
Ha en fin Dag
Klem Kathrine

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!!

Kram Tina

tinemor sa...

4. plass er jo supert!!!
Tørr ikke søke en gang jeg.
Så stor grattis med 4 plass fra meg.
Syns du skal sprette champangen jeg!!
Klem, Tine

Villa Wonka sa...

Gratulerer så mye med 4 plass! Kjempe bra! Og du har virkelig et nydelig hjem!

Ha en fin 17 mai uke!
Klem Kristin

G:a Affären sa...

Även om vi går mot sommaren ser jag redan fram emot Julboken, härligt collage!
Ha det gott,
/Cia

Lene i Annekset sa...

Syns du har et kjempefint hjem jeg! 4 plass er jo kjempebra! God 17 mai til deg! :)

Marit sa...

For noen fine bilder som blir med i boken! Koseligere uteplass skal man lete LENGE etter!!!

LIVING sa...

FLINKIS!!! Såklart roper jeg høyere enn høyest om vi kommer til Halden ;) Vil gjerne ha deg med på laget vettu!

Stine :)