torsdag 14. juni 2012

Det brenner i lommen!

Energinivået er på frysepunktet om dagen godtfolk og jeg er redd det blir litt mere bilder og litt mindre tekst en stund...kanskje det kan ansees som en bloggpause-light? Ikke så mye som skjer anyway og jeg håper jo at det er bildene dere liker best,-så kanskje det er en vinn/vinn;)
Men en liten tekst blir det i dag og det er fordi jeg har shoppet!
Det kjekkeste med å arrangere marked og la andre få glede av ting som av en eller annen grunn har mistet sin plass i huset er jo at det forhåpentligvis resulterer i noen kroner til å investere i nye kjøp.
Jeg har gjort mitt første og hva det er får dere se i morgen:)







Snart helg dere!

6 kommentarer:

Tone sa...

Nydelige bilder hos deg i dag Hanne:)
Og så er jeg selvf. spent på hva du har handlet.
Selv har jeg en aldri så liten bloggpause. Juni er en travel måned;)
Klem

Lilla Blanka sa...

Så härliga bilder Hanne!
Du har det såå fint och charmigt hemma <3

Kraaaam
Mia

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej...Åhhh hvor jeg bare elsker dine billeder altid..De er så smukke og inspirerende....Kh Camilla

Mamsens hus sa...

Flotte bilder fra ditt vakre hjem :)
Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt mulighet til å ta en tur på markedet deres. Ser på innlegget under at det var mange flotte skatter.
Note plansjen var jo bare helt rå!
Gleder meg til å se hva du har kjøpt.
Klem

Hulda sa...

Blir spennende å se hva du har kjøpt! Liker de stolene dine SÅ godt, skikkelig tøffe med det røde nummeret på ryggen.


Er ikke så veldig gøy å ta bilder av lysthuset enda, ikke før det kommer på mer kledning, og jeg får malt litt.

tinemor sa...

Ja, triste saker.
Men hadde det ikke vært for helsen, hadde vi holdt ut i hvertfall fire år til :-)

Jeg tror mange butikker må legge ned etterhvert.
Realiteten er at det er for mange butikker i forhold til markedet.
Nettet begynner også å bli temmelig sprengt.
For mange som går med en drøm i magen, og realiserer den.
Uten å tenke på konkuransen og hvor mye jobb det egentlig er.
For det er VELDIG mye jobb, skal man klare å holde seg ajure med markedet og oppdatere og hanke i kunder hele tiden.

Men som sagt, vi klarer ikke å slutte med alt.
Nettbutikken drives for fult.
Senest i går la jeg inn nyheter der.
Og flere er på vei :-)

Klemmer i fleng