søndag 10. juni 2012

Puh...

..sitter her som et slakt!
Det har vært travle dager;- noe bloggen tydelig bærer preg av,men nå er det altså overstått!
Folk fra fjern og nær trosset regnet og tok turen til Damhaugen og markedet vårt som absolutt må sies å ha vært en suksess....og når jeg ser etter forsvant faktisk det aller meste jeg hadde til salgs og det var tross alt en god del.
Vi som solgte var;
Undertegnede, http://bettumvilla.blogspot.no/http://www.anetteshus.com/http://villawaleur.blogspot.no/http://maritspustibakken.blogspot.no/ og i tillegg hadde vi et par Italia-entusiaster, to nydelige små piker som "tømte rommene sine" og litt tupperware-salg. Naboene åpnet også hager og tømte garasjer;- herlig!
Bakgården min var åpnet spesielt med tanke på litt mindre entusiastiske ektemenn som heller ville ha kaffe og vaffel...de blir jo så mye greiere å ha med å gjøre da, ikke sant? ;)


En herlig avslutning på helgen dette og 
TUSEN TAKK til alle som bidro på alle tenkelige vis!

Terrassepynt for anledningen

Deilige duftende Peoner

VillaWaleur går over varelageret:)

Søteste Madelén fra Bettum Villa

Pizza, brus og te...uten mat og drikke duger helten ikke:)


Da blir det spennende å se om vi orker neste år også;)

16 kommentarer:

A-H sa...

Vi har vært på marked hos dere hele familien, kjempeartig altså:) Ble med litt hjem også!!

Vi tok også turen i bakgården din for å kjøpe kjempegode vafler;) For en fantastisk uteplass du har, helt målløs jeg!!

Ha en fin kveld:)

Crinoline sa...

Hei,Hanne.Hadde store planer om å ta en tur,men ble overraset av kraftig regnvær da jeg var på tur med hunden.Kliss våt og da fristet det ikke med en ny tur i regnværet.Så fint at dagen ble vellykket.Klem

Bettum Villa sa...

Først og fremst vil jeg takke for at jeg fikk være med på dette fantastiske markedsdagen. Hadde det såååå koselig Hanne, det tiltross for våte tær og kun en vaffel i magen. Hehe.
Håper du senker skuldrene nå og nyter den nye uka.
Klem Madelén

AlottesVerden sa...

Jeg var nedom en tur...virket jo ut som det var en suksess, for var enormt mye som var borte når jeg kom dit sånn litt over 13.30:)
Fikk handlet med meg kopper, asjetter og boller fra Bettum Villa da..:)

Ha en fin uke
Ann-Charlotte

Livy sa...

Hei Hanne!
Takk for et supert marked!! Jeg koste meg masse, og fikk med meg en fiiin vekt fra Madelen☺

Håper dere gjentar markedet til neste år!

Klem fra Livy

Grip dagen sa...

Jeg har overhodet ikke bruk for flere ting til hverken hus eller hytte. Allikevel bruser det i hodet når jeg ser loppis.
Det er som en sykdom en ikke blir kvitt. Jeg burde nok også solgt ut litt, slik at det blir plass for noe nytt.
Forrige helg besøkte jeg et bruktmarked. Jeg fyllt opp hele bilen min, så tok mamma det siste lasset for meg...
Lærer aldri.
Skulle gjerne besøkt deres marked også. Det er jo bare skatter der!!!
Sommerklem Marit

Ellen Waleur-Eriksen sa...

Takk for i dag vennen. Det var kjempe hyggelig å få bli med :)
Klem

Vintagepia sa...

Væl overstådd...no kainn du bære slappe av og kose deg ræst`n av uka :o)
Hadde dæ ikkje vorre så langt uinna så hadde eg garantert dokka opp...har såååå løst på siffonflaske...nøye meg mæ å gå i fjøra å fijnne rækve` istede`...hihi...varme klæmma fra nord...Vintagepia

tinemor sa...

Så bra det ble vellykket!
Hadde slagsbord, og kaffe og vafler på butikken å, og det også ble bra.
Hjelper med lukten av nystekte vafler ja tror jeg ;-)
hi hi
Ser ut som dere hadde mye lekkert å selge,
-åhhh om jeg bara hadde varit der!
Klemmer i fleng

tinemor sa...

slagsbord=salgsbord

Villmarkstausa sa...

Der skulle jeg gjerne ha vært;-))

Prinsesse Elin sa...

Høres spennende ut :) Jeg er den første som skal skrive under på at man er helt pumpa etter et slik et marked. men der er så gøy at vi gjør det igjen og igjen. Planlegger allerede nå årets julemarked :) Jeg er sikker på at dere kommer til å ha flere markeder for man blir litt bitt av basillen ;) Kos deg med mandag og god klem.
p.s Jeg har en super give away på bloggen...kom innom for å bli med:)

Marit sa...

Godt samarbeid igjen, Hanne! Dette ble bra - tusen takk. Hilser fra vaffelstekeren :o)

elinAnita (eddas) sa...

Så gøy og koselig det så ut:)neste år,må da bli til høsten??
Neste gang vil jeg være med også:)Denne helgen gikk med i marked i Markveien lørdag og Birkelunden søndag...
Kan du sende meg adressen din,for nå sender jeg formene:):)
klemklem til deg søte du...

Landcharm sa...

Gratulerer med vel overstått! Nå kan du puste ut. Ønsker deg en fin uke.

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Så hyggelig at det ble godt besøk til tross for litt "uggent" vær! Veldig lei meg for at jeg ikke fikk deltatt, men kanskje neste gang...
Klem Tone