søndag 15. juli 2012

Da var det over..

Sommerferien er slutt og jeg rakk knapt å blunke. 




9 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Far i huset skal også på jobb igjen i morgen. Han sitt med same følelsen som du. Men vi er enige om at vi har skapt masse flotte minner siste tre vekene :)

Vakre bilder!

God klem,
e :)

Fossestua sa...

Puh....puster lettet ut.....vart skræmt ja, av den overskrifta di;) Trodde du skulle slutte å blogge e.l.! Glad for at det "bare" er ferien din som er over ;)

Yvonne sa...

huff ja det går fort med denne ferien... ha en fin dag i morra=)

Hulda sa...

Så kjedelig da... her har vi enda over 3 uker igjen. Tar alltid 5 uker ferie om sommeren. Men, selv om ferien din er over, er jo heldigvis ikke sommeren det. :)

G:a Affären sa...

Åh, då behöver du en önskan om en fin start på veckan!
Kramar
Cia

MissMette sa...

Ja tiden går så alt for fort når man har det kjekt ღ Her gikk vi nettopp ut i ferie... Nydelige bilder av soverom, så sjarmerende og vakkert ღ Ønsker deg en fin kveld videre og uke - klem fra Mette

-Mia- sa...

Nydelige bilder som alltid, søta! Får håpe det blir mye godt vær på fridagene dine innimellom da! ;-) KLEM!!

Tinas vita bo sa...

Ja tiden går alldeles för fort när man har ledigt...
Önskar dig en bra start på arbetsveckan!! :)

Härliga bilder!

Kram Tina

mirjamsdrøm sa...

Tiden flyr når man har det gøy :)
Min kjære begynte også på jobb igjen idag, og jeg har nesten vondt fordi jeg fortsatt har 4 uker igjen...selv om jeg også har hatt 3 uker ;)
Heldigvis varer sommeren en stund enda!
Nyte så lenge man kan!
Kos deg masse :)