tirsdag 24. juli 2012

Prioriteringer

Jeg blir så glad for alle som fortsatt finner meg verdig et besøk her inne! Lojale følgere som gir meg interiørmessig selvtillit og glede i hverdagen. Jeg har hatt denne bloggen i to og et halvt år nå og har veldig lyst til å fortsette, men litt tilpasninger som kortere tekster og litt mindre blogg-besøk har måtte til.
Tingen er nemlig den at etter vi startet Vintage Interiorblogs er jeg livredd for å gå lei. Jeg blogger jo ikke lengre bare for meg selv og må prioritere der etter, så til alle dere som likevel ikke går lei til tross for at jeg kan virke fraværende...


Tusen hjertelig takk! 











12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Åhh så vackra gamla kängor!!
Dom skulle jag inte ha nåt emot att äga!
Jag gillar din blogg och tycker det är så inspirernande att besöka dej.
Kommer att fortsätta med det, bara så att du vet!
Ha en fin vecka

Kramar Kathrine

Hespe sa...

Hei på deg Hanne!
Begg bloggene dine er store favoritter her hos meg, og selv om kommentarene ikke "hagler" fra meg, så er jeg her hele tiden - nyter hvert et besøk!!!

Ha en flott sommeruke videre!

Goklem fra Hildegunn

Lill Nohr sa...

Hei:) Kjempe fin blogg du har,har lagt deg til bloggen min! Deg skal jeg følge;)Du er velkommen til og ta en titt på min,er i oppstarts fasen.Klem lille meg

Tinas vita bo sa...

Helt underbara bilder!!
Jag kommer oxå att fortsätta följa dig och din blogg, som jag bara älskar... :)
Du har ett så otroligt vackert hem och det är en fröjd att se dina bilder... :)
Love it!! :))

Ha en fin vecka
Kram Tina

Tre Engler sa...

For noen nydelige bilder:) og jeg setter stor pris på begge dine blogger:) de er bare fantastisk og jeg følger hver dag:)

Ha en strålende kveld

Klem Merete

Guttemamma sa...

Sier som Hildegunn(Hespe), er her ,selvom det ikke synes så ofte!
Klem♥

Villa Waleur sa...

Hei søte du :) Hos deg er det vanskelig å ikke bli inspirert, selv med mindre tekst ;) Et bilde sier mer enn tusen ord, er det noe som heter. Kaffe en dag denne uken eller?
Klem Ellen.

Bettum Villa sa...

:D
Skjønner akkurat hva du mener med prioriteringer og slikt. Noen ganger så er det vanskligere å komme på nye innlegg enn det var før.
Men det skal nødvendigvis ikke så mye tekst til for å lage et godt innlegg. Men samtidig synes jeg det er gøy å lese om hva du tenker og finner på. Gjør det liksom litt mer personlig.
Jeg følger i allefall fortsatt med. Veldig flotte bilder i dag. Liker det mørke og det svarte.

Klem Madelén

Annette sa...

Hej sødeste Hanne

Supergode billeder og lykke til.

Knus
Annette
ezpace

toves sammensurium sa...

Sometimes words are not needed :)))
Nok med å nyte vakre bilder fra et av Norges vakreste hjem!
Toveklem:)

decorina sa...

i love your images....looks great!

Maliva`s verden sa...

Bonsoir madame.....jeg følger deg trofast fra varme Frankrike, men dessv.ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg. Men som du vet jeg elsker blogginnleggene dine...og tror nok du hadde kost deg på alle brocante som holder til rundt her jeg bor. Kan tenke meg det skal bli godt å få barna og mannen din hjem igjen. Ønsker deg fortsatt god og varm sommer der oppe i nord. Varm klem fra mæ