søndag 12. august 2012

Endelig i hus!








18 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Så fint!
Kramar Kathrine

VINTAGELINE sa...

En fargeskala som går rett i hjertet!

Nydelig stol, nydelige giner og nydelige englevinger.

Marit sa...

Uimotståelig vakkert!!! ELSKER stolen!!

mamma i nord sa...

Rett og slett nydelig ♡

Var helt fantastiske farger sammen.

mamma i nord sa...

Rett og slett nydelig ♡

Var helt fantastiske farger sammen.

Hulda sa...

Åh, så lekkert, Hanne! De to passet jo bare SUPERT sammen. Flott med det bordet og den gamle stolen til. Bordet ligner et jeg har i stua, ser jeg. Utrolig fint!

Gårdsjenta sa...

Så nydelig flotte bilder :)

Tre Engler sa...

VAKKERT:)
Så utrolig fint:) de giner er bare såååå lekre og med englevinger på:)
Ønsker meg......

Klem Merete

Alberte sa...

Elsker det!!!!!!!!!

toves sammensurium sa...

Sukker jeg - det var bare nydelig!
Denne saken var nok kjekk å få i hus ja:)
Toveklem:)

Monica sa...

Nydelig !

Alle Tiders sa...

LOVE!!!

amelie sa...

Underbart fint!
Stolen och provdockorna tillsammans blir så snyggt!
Ska du någongång sälja dina änglavingar så önskar jag
Att köpa dem ;)
Kram amelie

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Grattis;)
Love it!!

Martilie sa...

VAKKERT!
Har lest meg nedover og nyter alle vakre bilder. Elsker samlingen din av gamle byster og giner.. Fantastisk flott :)

Følger gjerne med videre.

Tove

Tinas vita bo sa...

Underbart vackert!!!
En dröm... :))

Kram Tina

My Vintage Home sa...

Hej Hanne - Hvor bor du bare SMUKT !!! Wauuuuuu ....
skøøn dag til dig !! fra H.C

salige lavendel sa...

Her er det bare lekkert fra topp til tå!! =)