torsdag 2. august 2012

Snart helg!

Det tar jammen ikke lang tid før man er tilbake i samme tralten og jeg begynner å bli klar for en ny husmorferie...nei,da;) Herlig å ha dem tilbake selv om klesvasken allerede har tårnet seg opp og trappen igjen er full av kunstgresskuler og annet rask:)
En raspete hals plager meg litt og jeg kunne egentlig bare tenkt meg å tilbringe ettermiddagen i her, men jobben kaller i kveld så får jeg kose meg med fridag i morgen...og kanskje litt sol?




I morgen sparker vi i gang den første konkurransen hos http://vintageinteriorblogs.blogspot.no/ .
Ingen foto eller styling konkurranse, alle har lik mulighet til å vinne den flotte premien! 
Husk å titte inn:)

12 kommentarer:

Brunt sukker sa...

UFF DA KJEDELIGT MED DENNE SOMMEREN SOM VI HAR ,TETTE NESER OG SÅR HALS...SENDER DEG GOD BEDRINGS TANKER <3
Å BILDENE ER SOM ALLTID VAKKRE!
KLEMMER FRA ELI:)

Marit sa...

Ser mange er syke denne grønne vinteren, men jeg har vært heldig og sluppet unna...
Så spennende da, med konkurranse på VI :) Skal nok titte innom før jeg reiser på ferie i morgen :)
Klem

Fågel Blå sa...

Så fint du har det där i badrummet!
Stor klem till dej
Kathrine

G:a Affären sa...

Det låter spännande!

Där i ditt fina badrum skulle jag också kunna tillbringa en eftermiddag, så vackert!

Kramar
Cia

Tre Engler sa...

Nydelig bad du har:)
Ja, når ungen er på plass igjen blir det litt ekstra med skitt ol:= men det er jo bare kos, viser at ungene lever og har det godt:)
Spennende med konkurranse:) skal titte innom, men tror nok ikke jeg kan måle meg med noen der:) så får se.....
Ha en herlig kveld

Klem Merete

Maria ( Idekroken ) sa...

Nydelige bilder :) Lekkert! :)

Alberte sa...

Før jeg glemmer det: hver gang jeg logger inn for å kommentere hos deg, kommer denne siden opp:http://topnewsmarket.info/top-sales-closing-techniques-what-really-works/

SPAM?

Deilig deilig bad....kanskje jeg skal blogge om mine to skrekkfulle slag! Sååå lei av oppussing - eller mangel på det. MÅ vinne storgevinst i lotto:-) DU ER FLINK,
HANNE!!!!!!!

Susan Lloyd sa...

love these pics. wish I could read what you wrote but I can't find english. :_)

Lill Nohr sa...

God bedring:)) Flotte bilder! Skal gå inn og titte,men.. tror det blir for de som virkelig kan.. Klem lille med

MissMette sa...

Tusen takk for koselig ord på bloggen min ღ Nydelige bilder av badet ditt her - og ja skal inn å titte på vintage interiørbloggen :) Ønsker deg en fin søndag, klem fra Mette

Frøken Anker sa...

Hej Hanne
Hvis du vil i kontakt med mig, så send en mail. Det er bedre end facebook, der ikke altid fungerer optimalt. Skriv til info@froekenanker.dk.

God helg
Birgitte

Home sweet home sa...

Gleder meg til konk. Nydelige bilder:)