mandag 3. september 2012

Lukker kaoset bort!


Så ble det endelig min og kaffekoppen sin tur etter å ha sendt gutta av gårde til skolen. Det er vanligvis mannen som ordner morgenene her i huset noe han foretrekker å gjøre det uten innblanding fra meg;- guttene er angivelig mye enklere å ha med å gjøre når ikke mamma svinser rundt klar til å sy puter under armene deres:)
Men av og til har far en skranten rygg og da får mor trå til;)

Ingen store problemer egentlig, i et virvar av sekker, sko og jakker kommer de seg endelig av gårde og jeg kan så lukke kaoset bort i mitt uunnværlige walk-in-closet i gangen...blir det noen gang realityblogging herfra så blir det i alle fall ikke fra innsiden av dette skapet:)


Ha en strålende mandag!





Pandora´s Box





5 kommentarer:

Monica sa...

En fin dag til deg også :)

Klem Monica

-Mia- sa...

Åh, det skapet ditt er bare fantastisk fint!! :-)Fine bilder, ha en god dag!! KLEM

Tre Engler sa...

Er det mulig å ha et så vakkert skap:)
Bare VAKKERT:)
Høres godt ut med en pust i bakken etter en travel morgen:)

Ha en herlig kveld
Klem Merete

Runehuset sa...

Godt å se det er flere familier det er sånn i. Samboeren får barna opp, kledd, foret og avgårde så lett som bare det. Jeg virrer rundt og får ikke gjort hverken fra eller til for noen... Det tar 5 ganger så lang tid. "Roteskap" i gangen må alle ha, ditt var veldig vakkert..!!! Skulle gjerne hatt noe lignende selv - gangen vår blir aldri bloggbar!!

Ha en fin dag!

Nette & Milla sa...

Takk for titten i 'Halden'
-utrolig mye vakkert du har i hjemmet :)
Inspirasjonkilde - det er vel det beste som er funnet opp :)
...min 'kilde' våkner om natten...da er jeg mest iderik, å har masse kvalitetstid...mens andre sover :)