tirsdag 4. september 2012

Ustoppelig!


Det er vel min bedre halvdel i et nøtteskall. Han er ikke lykkelig med mindre prosjektene står i kø og idag har ikke mindre enn to leiligheter og et lite hus havnet i denne familiens eie:) Nå gleder jeg meg til å saumfare disse gamle husene etter skjulte skatter :) De er direkte knyttet til huset vårt så en liten flik er lovet meg til oppbevaring av ting jeg ikke finner plass til inne...rett og slett en "interiør-bod" HURRA!! Jeg kan nesten ikke vente;)









9 kommentarer:

Marit sa...

Gratulerer - dette blir spennende. Og en egen bod da gitt. Det trengs jo!
Klem

livetsgodesider sa...

Heldige dere!!! husene i gata deres er jo så sjarmerende:DDDD klem Grethe

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer :)
Lykke til med skattejakt ;) Spennende! Klem fra Grete

toves sammensurium sa...

En interiørbod er tingen å ha!!!:)
Har tre etg med uthus og du kan tro der fylles opp...lykke :)
Toveklem:)

Tre Engler sa...

Dette høres utrolig spennende ut:)
Interiørbod må jo bare være en drøm:)
Gleder meg til å se hva som dukker opp!

Ha en herlig dag
Klem Merete

Runehuset sa...

Lykke til på skattejakt!!!! :)Venter i spenning på resultatet av jakten - håper det blir blogget om.

Ha en fin dag!

elinAnita (eddas) sa...

Det er jo bare helt suverent:)
klemklem

Marit sa...

Så utrolig morro!!!:) Slike menn kan man vel bare prise seg heldig for å ha!;)

Ha en fin dag!

am design sa...

OJ OJ, så spennende!!! Lykke til i jakten!!!
Klem fra Anne-Marit