lørdag 13. oktober 2012

Årets julebøker

Regner med at det er flere enn meg som så smått har turt å tenke tanken...ukene går jo så fort og begrepet "som julekvelden på kjerringa" er ikke blant mine favoritter. Jeg må være godt forberedt.
Ingen hemmelighet at høydepunktet for min del er Ninas bok, Vintage By Nina Christmas, heldigvis i hyllene veldig snart. I tillegg skal jeg jo treffe henne den 27. oktober og jeg planlegger å tvinge henne til å skrive noe skikkelig fint og inspirerende til meg på coveret.



MEN, jeg skal jo forhåpentligvis få være med å inspirere andre også denne julen og gleder meg også til å få boken  Sanselig Jul i hende. Den er komponert av Franciska M. Johansen og består av bidrag fra interiørbloggere fra flere land.

Tror jeg må anbefale begge;)


Mitt bidrag i Sanselig jul

Ønsker deg en fin og (forhåpentligvis) solfylt lørdag!

10 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Oj, vilka härliga julböcker! Tror bestämt att jag skall önska Ninas bok till "julklapp" :)
Ha en superfin dag och tack för dina underbara bilder på bloggen!
kram Tini

berit sa...

To nydelige julebøker, det der. Ønsker meg begge jeg, tror jeg. Men mest "Sanselig jul".
God helg!

Camilla sin verden sa...

Åhhhh nydelig nydelig nydelig, kansje jeg må ønske meg de i julekalenderen av mannen ;O)

Klem fra Camilla

Idemyldring i nr.9 sa...

Å tenke på julen har jeg ikke gjort enda, før du introduserte bøkene. Enn så lenge er jeg på mitt hytteprosjekt som jeg nylig har kjøpt.

Takk for informasjon om bøkene og en av disse må jeg nok kjøpe meg:-)

Klem
Anne Line

Gamlestogo sa...

Ååå så fine bøker :-)
Har bestillt Sanselig jul, og gleder meg skikkelig til den dukker opp i postkassen!

Ingen solskinn her i dag, men derimot litt julestemning....
Våknet opp til hvitt gardstun i dag og snø som lavet ned...

God dag til deg :-)
Ingrid

stallnilsen sa...

Ja, julen nermer sæ med stormskritt, æ liker også og være forberet, så derfor har æ kjøpt masse julegaver allerede :)

Fine julebøker.

Ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;)

Kathy sa...

Gorgeous!!!!
Whiteness!!!!!
xo, Kathy @
Sweet Up-North Mornings..

Tinas vita bo sa...

Vilka härliga böcker!!
De ska jag nog önska mig i julklapp av tomten.. :))

Ha en härlig helg
Kram Tina

Guttemamma sa...

Så heldig du er da,vennen! Stas å møte den damen!! Sanselig blir min snart, og ønsker meg den andre og...
Takk for hilsen!
klem♥

Villa Wonka sa...

Fikk lyst på begge bøkene jeg nå :-) Gleder meg til jul og julepynting av huset.

God helg!
Klem Kristin