fredag 26. oktober 2012

GOD HELG!

"snø-bildene" raser innover blogglandia i disse dager og her i Halden fikk vi også en mini-storm i går kveld. Ingen ting som "la seg" heldigvis, kun en liten forsmak på hva vi har i vente;)
Men i dag skinner solen fra knallblå himmel og jeg fikk faktisk litt vårlig følelse plutselig da jeg tittet ut i morges. 
Det lades opp til litt ekstra kos med gutta i kveld, for morgendagen skal tilbringes i Engelholm....ELSKER helg og spesielt denne!!!



Ønsker alle en strålende helg;-og til dere som skal med på bussen, vi sees i morgen!!

17 kommentarer:

Johanna sa...

Åh det kommer garanterat bli superkul hos Nina:) Spännande det skall bli att se vad du kommer hem med:)

Sååååå, trevlig helg på dig!

Kram Johanna

Marit sa...

Ja, det gjør vi Hanne - gleder meg! Nydelige bilder forresten. Ikke mye rot her nei... :o)

Hilde sa...

Liker bloggen din veldig godt, og må innom og kikke på alle de flotte bildene og innleggene dine ;)

Lurer på hva hvitfargen du har brukt i huset ditt heter?
(såvidt jeg kan se er det vel den samme fargen du har overalt??)

Kos deg i helgen.
Klem, Hilde.

Sukkertøy for øyet sa...

...delikate og skjønne bilder som alltid Hanne!
Ha en fin helg!

- Ida Susanne :)

Landcharm sa...

Vakre bilder som alltid.Ønsker deg en fin helg, og kanskje en god tur...

Monica sa...

Såå fint hos deg altså, ha en super duper helg og gratulerer som finalist hos NIB.
Skal innom og sjekke finalistene, men ser ikke bort fra at du får min stemme :-))

Tinas vita bo sa...

Ha det så jättekul hos Nina!!

Sååå vackra bilder!!!

Kram Tina

Herman Grans ♥ sa...

God tur! Skulle gjerne vert med :)
Gleder meg til å sjå ka du kjem heim med :) Hilsen Grete

Fågel Blå sa...

Hoppas du får en underbar helg!
Kramar Kathrine

-Mia- sa...

Koooos deg på tur!! Nydelige bilder! KLEM

Tante Titti sa...

En strålende god helg til deg, Hanne! Kos deg masse på tur, jeg gleder meg til bilder og referat.
Titti-klem!

Tre Engler sa...

Nydelige bilder av et vakkert hjem som alltid:)
Ha en herlig tur i morgen, kjenner at jeg er litt misunnelig......!
Gleder meg til bilder og referat:)
Ha en strålende lørdag
Klem Merete

Tone sa...

Nydelige bilder som alltid.
Ønsker deg en finfin tur til Engelholm i morgen.
God helg.

G:a Affären sa...

Kikar in för att önska dig en trevlig resa med mycket spännande. Hoppas ni åker i en stor buss med plats för mycket vintage!

Kramar
Cia

Malin sa...

Kan tänka mig att gårdagen var alldeles alldeles underbar :) Jag är SÅÅ avundsjuk!! Ska bli spännande att se om du kom hem med något fint :)

Ha en fin söndag!
Kram, Malin

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

God tur! Håper du finner noen skatter.

Og gratulerer som finalist i Nib! Koselig bad. skulle gjerne ha badet i det badekaret:-)

Ha en flott dag!

Klem fra Hjørdis

Sandi~A Cottage Muse sa...

Waiting for Hurricane Sandy here...your photos are the perfect way to pass the time!