tirsdag 23. oktober 2012

Jeg vil helst ha..


Fajanse i stabler, gamle overlaken, kirkestaker og unike møbler er alt jeg trenger på kjøkkenet;-noen som synes jeg er kravstor? ;)


Fargene, mørk brun og hvit..



Det gamle mat-lokket på bildene tilhører Anette og er til salgs, det har også metallbunn (skål) som ikke er med på bildene. Send en mail til meg eller henne hvis du er interessert:)
Noe tilsvarende står på min ønskeliste også, men gjerne litt større;-håper kanskje jeg finner et fint et hos Nina Hartmann på lørdag (weeeeeeeee):)



GLEDER MEG!


8 kommentarer:

Alfa sa...

Syntes du ikke er kravstor:0)
Ja, gleder meg masse jeg også.

Klem Alfa

Amelie sa...

Vackra bilder som vanligt!
Jag hade velat ha allt i ditt hem! Så otroligt mycket fint!
Du säljer inte dina änglavingar i inlägget nedan? ;)
Åh ska bli kul att ses hos Nina! :D
Kram amelie

vår lille verden sa...

så vakre bilder du viser:))

Tinas vita bo sa...

Åååhh till Nina Hartmann skulle jag oxå vilja åka...
Ha det så kul och god jakt! :)

Kram Tina

Ullis sa...

Så vackert! Härliga foto!
Ullis

ANETTESHUS.COM sa...

Å. så gøy !! Nydelige bilder som alltid, vennen <3 Jeg får nesten lyst til å kjøpe det flotte matlokket selv ;) hihi

STOR KLEM

ps gleder meg til tur ! juhu!

Monica sa...

Bra å vite hvem en er og hva en vil :) ikke kravstor i det hele tatt ! Lykke til med å finne det du leter etter og god tur klem fra Monica.

Hilde sa...

Neida, du er ikke kravstor i det hele tatt. ;-)
Nydelige bilder. Nyter virkelig å kikke rundt her inne på bloggen din. Finner ikke like mye innspirasjon noen annen plass! <3