mandag 29. oktober 2012

Nina-shopping del 2

Noe av det første som møtte oss i butikken var tre nydelige karer med staselig julepynt rundt hals og hode, jeg bestemte meg kjapt for å adoptere den ene selv om den absolutt ikke stod på "handlelisten".

Nina sier at hun ikke har en ting i butikken sin som ikke hun ville hatt hjemme hos seg selv og hun er veldig opptatt av at når vi kjøper slike ting som dette fra henne, så må vi gi dem et navn. 
Halden-klanen hadde litt "brainstorming" på bussen hjem og vi kom frem til at smykkene og tiaraen lurer ikke oss, dette er definitivt er en liten mann. Han har derfor fått navnet Alistair etter en av mine foreldres beste venner:)
Kledd i balett-diademet for anledningen, tiaraen får dere se nærmere jul;)

Fra biologi-timen på en fransk skole til mitt konsollbord:)

7 kommentarer:

Tre Engler sa...

For en utrolig vakker And:)
Kan tenke meg det var mye flott å se og ikke minst kjøpe:)
Kanskje en gang får man selv tatt turen:)
Ha en herlig uke
Klem Merete

Alle Tiders sa...

Vakkert, Hanne <3

Alfa sa...

Der var den ja:0)
Hadde veldig lyst på en jeg også, men der sitter mannen ned foten..hehe..
Var kjempefin hos deg.

Klem Alfa

ps: her starter vi snart med å bytte gulvet i stuen, jippi. Hvilke gulvmaling er det du har malt gulvet med i gangen din??

Villa Waleur sa...

Herlig innlegg, vennen. Alistair er den mest jålete anda jeg har sett. And he's workin' it . Looking gooood.

Fågel Blå sa...

Otroligt fin saker du visar,,, underbart!
Ha en fin dag
Klem Kathrine

G:a Affären sa...

Alistair är så fin med sitt balett-diadem! Nej, det är inte alltid man kommer hem med det som stod på handlings listan, vissa saker har förmågan att ta tag i en med storm. Oskiljaktigt!

Kramar
Cia

Tinas vita bo sa...

Ååååååhhh vad avis jag är nu!! :)
Jag vill ha en sån and oxå.. Letar som en galning efter en sån... :)
Alistair är bara så vcker i sitt fina diadem... :))

Kram Tina