torsdag 18. oktober 2012

Regn,

...regn, regn, regn, regn. Og slik skal det være en god stund fremover;- ikke lett å ta brukbare bloggebilder i slikt lys, men det er jo likt for alle skulle jeg tro.



Turen til Nina Hartmann og Engelholm nærmer seg med stormskritt og jeg sparer penger som en gal....kan vel ikke huske at jeg noen sinne har hatt en periode hvor jeg har handlet så lite? Er ganske fornøyd med meg selv faktisk:)
Det er en super gjeng som har meldt seg på allerede og jeg tror det enda er plass til et par påstigninger i enten Oslo eller Halden:)





8 kommentarer:

Hulda sa...

Herlig bilde! Så skjønt med lyngen sammen med tolix-stolen. Lekkert!

-Mia- sa...

Nydelig bilde du viser!! Den turen dere skal på blir sikkert superspennende, tenker du kommer hjem med mye fint! KLEM

Alfa sa...

weee.gleder meg masse:0)
Nydelige bilde rsom alltid Hanne.

Monica sa...

Skulle gjerne vært med- men det kolliderer med det meste. Så får håpe det passer en annen gang :)

God tur til dere !

Klem Monica

Tre Engler sa...

Fott bilde:)
Kommer nok til å bli en utrolig flott tur:)
Skulle så gjerne vært med, men lommeboka tillater ikke sånne ting:(
Ha en herlig helg
Klem Merete

Diana`s sa...

Her har vi også fået masser af vand..
det lyder spændende med jeres lille bustur, hvem der bare kunne være med..god dag
Diana

Johanna sa...

Ja här i Göteborg regnar det ju jämt, det känns det som i alla fall;)

Jag älskar att ta in ljung i hemmet:)

Ha en härlig fredag,

Kram Johanna

fröken knopp sa...

Ja, även här regnar det för det mesta så det är svårt att få till vackra bilder..Men som du säger, lia för alla..:)

Trevlig Helg!!
VarmaKramar Elin