søndag 21. oktober 2012

Stille og grå søndag!


...men så sprakk det opp litt og jeg så mitt snitt til å pusle ute. Litt høstlig i krukken ble det også og humlen ser heldigvis fin ut enda:) Målet er å beholde den ut oktober:)

Utestuen






En murrende hodepine har satt en stopper for de store aktivitetene i dag, jeg har tatt det rolig;-men to blogginnlegg er jo ikke verst, da ;)

Er forresten fortsatt på jakt etter en snill svenske som kan sette opp min gamle kakkelovn (det er nesten halve prisen i Sverige og jeg bor jo tross alt på grensen;)) så vet du om en, så SYNG UT!!

Ha en fin uke alle!


11 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig innbydende og flott, Hanne! Likte godt skapet du har satt den fine krukken med høstblader i. Så lekkert også med humlen som kommer inn på uteplassen deres. Her tok vi ned humlen fra husveggen i går, den begynte å bli så dårlig.

salige lavendel sa...

Nydelige bilder!! Min Humle begynner å bli litt stygg nå. Gjør du noe spesielt for å holde din så fin???

Tre Engler sa...

Kjempe koselige høstbilder:)
Herlig med den litt grove potte inne med nydelige farger i:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Frostnätter sa...

din blogg är en av de finaste jag vet!
och på tal om dagens inlägg, min mammas man är kakelugnsmästare :)

Alberte sa...

http://www.antikke-kakkelovner.no/
Vi brukte Harald og hans fantastiske svenske samarbeidspartner Børge.

Fågel Blå sa...

Såååååååååååååååå fint du har det!
Önskar dej en fin vecka
Kramar Kathrine

Monica sa...

Så fint :) tror du klarer det- og jeg gleder meg til våren for da vil jeg også ha en Humle :) men om den blir slik som din- er jo noe annet.

Nyt dagen klem fra Monica

Vår lille perle sa...

Hei Hanne:) Kom over bloggen din og måtte bare legge meg til som medlem. For et utrolig vakkert hjem dere har! Kjempe spennende med alle de nydelige gamle møblene og alle de vakre detaljene i interiøret:)

Ønsker deg en fin dag:)
Hilsen fra Camilla

Alfa sa...

Så fint du har det Hanne, går aldri lei:0)
Nå er det ikke lenge til vi drar til Nina, blir kjempe kjekt.
Jeg har med meg minstemann denne gang, fant ut at jeg ikke ville han skulle være så lenge uten meg og jeg han:0)

Takk for hilsen hos meg..

Klem Alfa

G:a Affären sa...

Din höstkruka är så vacker med det enkla från naturen och humlen, tänk att den fortfarande är så fin med kottar.
Hoppas du får tag på en kakelugnsmakare, snart!

Önskar dig också en fin vecka!
Kramar
Cia

Tinas vita bo sa...

Såååå vackert!!
Underbara bilder!!

Kram Tina