fredag 2. november 2012

Et skritt frem og to tilbake..

Konsollbord-problematikken fortsetter og kommer nok til å gjøre det en god stund fremover. 
I skrivende stund er det satt tilbake der det stod.
Jeg likte den lille ommøbleringen jeg hadde i går, men jeg liker også ting som er litt spesielle og det lange bordet er definitivt litt anderledes.
Et annet poeng er at det faktisk brukes til lekser o.l., så vi får se hva tiden bringer.  

Bordginen min prøver ut vingene hun skal ha til jul.  
Disse er gamle og kjøpt hos MyVintageHome:)



GOD HELG DERE!!

9 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

HANNE, søte deg... du må ikke finne på å ta vekk det konsoll bordet :) Sånn som det er nå er d et helt nydelig :) Det lille bordet finner du nok en ny plass til :)

NYT den vakre stuen din og GOD HELG :)
Ps. hadde jeg hatt et slik bord hadde jeg dååååånet ;)
KLEM

stallnilsen sa...

Hei, e bare innom dæ for og ønske dæ ei riktig god helg.

Hlsen Lisbeth ;)

am design sa...

Nydelige bilder som alltid!!!
God helg til deg og dine!
Stor varm klem fra Anne-Marit

Fågel Blå sa...

Underbara bilder som alltid här hos dej!!!
Ha en fin helg
Klekathrine

Vintage och Morrhår/ Maria-Isabel sa...

Hanne, låt du bara bli konsollbordet & tänk på julpynt istället, så ska du se att rätt som det är så vet du exakt hur du ska göra med konsollbordet : ))) Du har det SUPERfint!! Ha en fin helg!

Landcharm sa...

Alltid vakre bilder! God helg!

Tre Engler sa...

Ha, ha, ha ,ha.... godt man kan lett flytte på ting:)
Digger det store konsoll bordet ditt, så skjønner deg godt:)
Nydelig Gine med vakre vinger:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Tante Titti sa...

Så flott Gine ble med vinger!!
Ønsker deg en fin fin helg, Hanne!
Titti-klem!

Mirjami sa...

beautifull white room. <3