torsdag 22. november 2012

God tid enda

Har tittet litt på julebildene mine fra i fjor, en kan trygt si at jeg lever i en romsligere tilværelse nå, mye også pga veggen vi tok ned mellom kjøkkenet og den lille stuen som viste seg å bli ren lykke! 
Blir nok litt annerledes her i år nå som utgangspunktet for juledekor ikke handler om volum og maximalisme som tidligere, det skal bli gøy å prøve seg med enklere midler;)

*
Et par rolige dager for  meg midt i uken altså, er på vei til det nye huset for å ta noen bilder nå som mannen har begynt restaureringen (det er ikke vi som skal bo der)...andreetasjen får faktisk hele 5m takhøyde på det meste, det blir så utrolig fint!!
Skal nok bli et bilde eller to derfra også med tid og stunder;)






Ha en fin torsdag dere, i morgen er det helg igjen!


13 kommentarer:

Alberte sa...

VERY VERY NICE!!!!

Brunt sukker sa...

HEI:)
GLEDER MEG TIL Å SE DITT JULEHUS!
KLEM ELI:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Hanne... jeg gir meg over.. SÅÅÅ VAKKERT :) Gleder meg til å se ditt vakre julehjem :) Varm klem til deg!

-Mia- sa...

Spennende med husprosjektene deres! :-) Blir sikkert kjempefint! Flotte bilder som alltid, gleder meg til å se mere jul hos deg! KLEM

Finally White sa...

Simply beautiful!!! I can't get enough of your pics!
Regards
Birgit

Fågel Blå sa...

Så fiiiint!
Klem Kathrine

Tre Engler sa...

Utrolig vakre bilder:)
Spennende å se Julehuset:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Blåbærtua sa...

Så vakre bilder og gleder meg til å sjå bilder fra din heim når du har pynta til jul,er spent sjølv på korleis og kor masse pynt det blir her iår,har litt meir avslappende forhold iår kjenner eg:))

Ein flott kveld til deg!
Klem fra Lillian

Bettum Villa sa...

Gleder meg skikkelig til julepyntinga allerede. Må gå til innkjøp av litt småtterier og her blir det volum og maximalisme (i rødt, grønt, gull og brunt). Tjohei!

Så spennende med oppussing. Skulle ønske det var steder som det her i fylket, men det virker som om alle de "gamle oppussingskattene" er borte.

Ha en flott torsdag og helg.
Klem Madelen

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Love it, søta <3 du har det bare Sååå vakkert, Hanne :) klem til deg :)

mamma i nord sa...

Gleder meg til å se bilder fra julehuset ditt, Må jo bare bli bra.

Venter også i spenning på att du deler bilder fra det andre huset.

Ønsker deg og dine en strålende helg.

Klem tanja

Monica sa...

Blir spennende å se julehuset ditt :)

God helg klem Monica

Crinoline sa...

Hei,Hanne.Nå trodde jeg et øyeblikk at dere skulle flytte. Gleder meg til å se julepyntingen hos deg.Her er det en del pynt som må frem år etter år.Klem