torsdag 8. november 2012

Jeg hater det ikke..

..men misliker det sterkt! Forkjølelse er noe herk!! Skal nå likevel få karret meg på jobb om ikke lenge, men må innrømme at jeg synes det er kjedelig å få så lite ut av en relativt fin dag. 
Jeg har sniktittet litt på julepynten min som alltid gjør meg glad! Tidlig?..jeg synes ikke det, masse planlegging vet dere;) Tar også sjansen på et lite nisse-bilde i dag, en liten kar som har vært vitne til utrolig mye forventning og glede igjennom maaaaaange år. 
Det er noe spesielt med disse gamle små gubbene og jeg har etterhvert klart å skrape sammen en aldri så liten samling som jeg har blitt veldig glad i. 



Den lille vasen i fattigmannsølv er fra den relativt ferske nettbutikken til AmelieWinckVintage, og sist jeg tittet inn hadde hun jammen fått litt gammel julepynt blant nyhetene;)


Ønsker alle en finfin dag, i morgen er det helg igjen dere!!

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhh så mycket fint!
Kramar Kathrine

Gårdsjenta sa...

Så fine bilder :) Og de lysestakene var kjempeflotte også, hvor er de ifra? :)

Jeg gleder meg veldig til å finne fram nisser og pynt :)

God bedring :) forkjølelse er noe herk! Man er jo liksom ikke sjuk, men buggan så kje man kan være for det..

Tre Engler sa...

Åååå... den var helt nydelig gammel nisse:)
Nydelige bilder:)
Klem Merete

Hej sa...

Tomten ser lite läskig ut ;)
/mia