søndag 4. november 2012

Hva gjør jeg?

Jeg tok ned utestue-dolokkene i dag og de etterlot 6 "gule" flekker på veggen. Det er i og for seg greit nok, litt maling er jo alt som skal til for å fikse det:)  Et øyeblikk var jeg inspirert og det var gøy med litt forandring, men så slo det meg at den grønne døren jo skal byttes ut med den ordentlig en snart, for der kommer jo inngangen til det som skal bli boden min...men da har jeg igjen ikke plass til sengen! 
Æsj, så mistet jeg motet for nå må jeg jo forandre alt her inne igjen om ikke lenge.



Send meg forresten gjerne en mail om du har en gammel (helst hvit) dør med karm å selge meg;-helst ikke alt for langt unna Halden;)


6 kommentarer:

Hulda sa...

Ser veldig koselig ut det du har gjort. Falt for den grønne, slitte døra. Passet godt til bordet. Men, du finner nok på nye ting når dere skal sette inn ny dør, blir nok plass til senga et sted også. :)

Elin | Draumesidene sa...

He-he :) Eg skal til å ordne hagestova etter å ha tatt inn oliventre, hagemøblar osv. Stod og studerte kva eg ville gjere før i dag, og så snudde eg ryggen til heile greia og gjekk inn igjen. Var så mykje, at eg ikkje orka å byrje ;)

Trur nok at både du og eg får ånda i nær framtid? Eller?

God ny veke til deg og dine!

Klem,
e :)

Madame Edith sa...

Vilken fin bild!!

Kram/M

Camilla sin verden sa...

Åhhh sukk...tror du må ha et av de vakreste hjemmene jeg vet om.
Alltid nydelige bilder og tonnevis av innspirasjon :)

Ha en fin kveld :)

Klem fra Camilla

Fågel Blå sa...

Härliga bilder!
Önskar dej en fin vecka
Klem Kathrine

Helene Søbye sa...

Nydelig.. Elsker møblene dine :)