lørdag 3. november 2012

Nakent

...og egentlig liker jeg jo det, men samtidig så kommer alle skavanker til syne og det gjelder jo interiørmessig også. Humlen måtte ned i dag etter å ha fått hard medfart de siste dagene.. 
Jeg MÅ finne på noe rundt inngangspartiet til utestuen som hverken er ferdig listet eller malt og jeg har også endelig bestemt meg for at do-lokkene må ned fra veggen. 
Det har vært en prosess og forrige gang jeg nevnte det så vidt her inne var det flere som poengterte at det på mange måter er signaturen min. Men siden jeg er ferdig med pasteller enn så lenge, synes jeg de ødelegger hele uttrykket jeg vil ha der inne;-så da må de bort. 
Det vanskelige er faktisk å få overtalt mannen...;)





Sår hals og hodepine, men solbertoddy og frisk luft hjelper på det meste;)
Ha en fiiiin lørdag!

9 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

God bedring !

Landcharm sa...

Ønsker deg god bedring! Jeg syntes alltid dine bilder er så vakre!

Yvonne sa...

god bedring! ha en fin helg!!

klem klem :):)

-Mia- sa...

Nesten litt trist at du tar ned dolokkene ja, men vet jo at forandring fryder, og noen ganger må man endre noe som har vart lenge, for å bli helt fornøyd!! :-) Håper du har en fin helg, tross forkjølelse..! Her er det familiebursdag for Madelén imorgen, og etter den kan babyen få lov å komme når det passer den ;-) KLEM

Tre Engler sa...

Riktig god bedring:)
Nydelige bilder som alltid:)
Klem Merete

Nina i Paradiset sa...

Heng de opp igjen til sommeren! ;)

God bedring! :)

Mirjami sa...

i <3 that bed!! :)

Marit sa...

Så nydelig!! Du kommer nok på noe lurt og inspirerende!:)

God bedring!:) Klem!

Rozmeen sa...

WOW I just discovered your beautiful blog and am now a new follower.

xoxo Rozmeen