tirsdag 27. november 2012

Så inspirert av dette!

For noen innlegg siden nevnte jeg at jeg mistet litt piffen kreativitetsmessig når det kom til utestuen min.
...men det var før jeg så dette i Ninas julebok!


Så nå er mesteparten der ute slengt på dynga og sengen atter en gang lagt ut for salg på Finn.no (ombestemte meg jo sist;)) 
Det blir jo selvsagt ikke sånn som dette for det er jo umulig, men konsollbordet mitt fikk en ny plassering og spisestolene mine i tre kommer også til å havne her ute, selvsagt med et nydelig spisebord til:)

*
Kaos råder altså, i dag sagde mannen ut der døren skal stå, for i rommet bak her kommer jo boden MIN!
HURRA!!

Ikke mye som minner om bod nå,
men det blir superbra!

Denne døren skal inn med et stort vindu ved siden av.
Sengen og hyllen skal bort!

Dette kommer jo til å føre med seg forandringer innendørs også...trenger nå litt frisk kapital så jeg får kjøpt meg nye møbler;)




7 kommentarer:

tinemor sa...

Oj, så spenende!
Gleder meg til å se hvordan det blir.
Bærre lekkert tenke jeg ;-)
Klemmer i fleng

My home is my Castle - by Kari sa...

Kjempespennende !!
Det er SÅ gøy å se andre enn meg selv som stadig forandrer, mister piffen og så plutselig er tilbake :)))
Gleder meg til å følge med ;)

Klem,Kari

Doojies sa...

You complete me! Look it up on the American movie, Jerry McGuire. Your look and creativity speak loudly to my soul. My grandmother was Swedish; perhaps it's in my genes?

Blåbærtua sa...

Så utrulig spennende det blir,lykke til med alt,det blir nok kjempeflott:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Jeanne dArc Living Norge sa...

Kan tenke meg du er i "hundre"!!!! dette blir KJEMPE spennende Hanne!!!!

Vakre bilder, gleder meg til å se fortsettelsen!!

Klem Mette-Mari

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅ er det noe som er sikkert, så er det at dette blir lekkert :) Gleder meg til å se :)

Vikkebekke sa...

Når man står fast, er det verdifullt inspirasjon å suge opp fra andre! Samler en god bunke bilder og ideer, som skal være med på å avgjøre videre oppussing av huset når vi omsider flytter til Norge igjen. Er selvfølgelig svak for den nostalgiske stilen!